|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() Sendt: 21-August-2006 kl. 19:42 |
Så er informationerne omkring denne model kommet på den Tyske Samsung side: http://av.samsung.de/article.asp?artid=49BF0CDB-0AB3-4FD0-85 E8-911743E9EA78 Glæder mig til at se det "Live" Michael |
|
![]() |
|
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Den må da være kandidat til et fælleskøb
![]() |
|
![]() |
|
Christian Otte ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 182 |
![]() |
Hvor meget regner man med, at sådan en fætter kommer til at koste og hvornår skulle den komme til landet?
Redigeret af Christian Otte - 28-August-2006 kl. 02:46 |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Neuer LE-40M91B, erstes Samsung LCD-LED-Gerät Den skulle være på gaden i Tyskland i september til en vejledende pris på 3999 Euro. Læs event :areadvd.de |
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1271 |
![]() |
Av for ***** min pengepung...så kommer det sikkert over 30K her i Danmark ![]() |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Gad vide hvor mange fejl der så er på den? Med en helt ny panel-type!!!! |
|
![]() |
|
pjolle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Så lykkedes det mig endelig at få et fladskærms Tv!
Jeg startede med Philips 37pf9731. Faktisk modtog jeg det samme dag som det blev omtalt i Tv, pga af dets fejl og balladen omkring rep. af det. Da jeg efter 10 dage kunde se fejlen begynde at komme, fik jeg kolde fødder og skyndte mig at returnere det. Jeg bestilte nu et Samsung 40F71BX, som folk her på forummet jo er meget glade for. Efter at have ventet i næsten tre uger, fik jeg kuller af ikke at have noget Tv og over ikke at kunne få en fast leveringsdato. Jeg besluttede derfor at købe Samsungs topmodel 40M91B, der godtnok er noget dyrere, men til gengæld skulle have et temmelig fantastisk kontrastniveau. Fik Tv'et dagen efter fra Easy shopping. Efter nu at have kigget intenst på det i en uge, er min konklusion klar. Der er i mine øjne ikke tvivl om at det er bedre end Philips 9731. Ganske vist har det ikke surround lys ![]() Med andre ord et fremragende LCD Tv, og da man jo stadig ikke kan få hverken Sharp eller 40f71, var det måske et alternativ. Jeg er ihvaertfald glad ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |