|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
![]() |
|
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
![]() |
Var i Elgiganten kl. 12:30 for at købe men alt var udsolgt
![]() ![]() @ noeyewar. Fik du købt en i dag eller kom du også for sent?
|
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
noeyewar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Jeg fik et. Indtil videre er jeg meget tilfreds. Ifølge mine forældre er billedet rigtigt godt (jeg er svagtseende og er nok den forkerte til at bedømme det)
Dog bøvler jeg lidt med at få det netværks-streaming til at virke ordentligt. Hvis nogen har spørgsmål til tv'et så fyr løs :-)
Redigeret af noeyewar - 03-Maj-2010 kl. 20:01 |
|
![]() |
|
tlk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
@ noeyewar: Tillykke med fjernsynet, har selv købt et idag, men det leveres først på torsdag. |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
noeyewar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Jeg kan godt ændre på rækkefølgen af de digitale kanaler, så intet problem der.
kanalskift er sådan lidt trægt, men det gælder vel de fleste fladskærms-fjernsyn jeg har prøvet. Tror godt du kan glæde dig.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tja, tror ihvertfald ikke man går galt i forhold til prisen. Jeg havde kig på et Phillips 47pfl5604H, hvilket vel er et typisk 46/47" tv til lige over 6k, men begge mine forældre vurderede billedet på det her til at være langt bedre. Især hurtige bevægelser håndteres rigtigt godt i forhold til det Phillips, hvilket vel skyldes at det er et 100 hertz tv. Er det det bedste 46 tv i middelklassen, tja, i have no idea, men til 6k virker det altså som lidt af et kup. Det dlna driver mig så tilgengæld til vanved! Det er pisse sløvt, falder ud og virker nærmest som vinden blæser. Men med en usb harddisk æder tv'et alt hvad jeg har smidt i nakken af den fra lav kvalitets avi filer til 108p mkv filer. Er faktisk forbandet imponeret over det. Her er interfacet også langt hurtigere end med dlna, så grubler over om det kan være min pc der er noget galt. Har gigabit netværk, så hastighed burde ikke være et problem.
|
|
![]() |
|
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() |
Du kunne evt. starte med at se om der er nogen firmwareopdateringer til det. Jeg må indrømme at jeg er lidt hooked på at købe et selv hvis man da stadig kan bestille. Kan du ikke fortælle mig om det er sort eller om det er med røde highlights? Jeg har pt et panasonic PZ85 med en yousee HD boks. Er der der nogen der tør komme med et bud på hvordan billedkvaliteten på Samsungen er i forhold til mit panasonic? (uden at starte en LCD/Plasma krig) tvkartoffel |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har Panasonics skamroste 42X10 med en Vantage HD7100 boks, så jeg kan lave en sammenligning mellem det og Samsung når jeg henter det på fredag.
|
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Jeg ved ikke om i har set linket. Men prøv at læse her:
Test Samsung LE40B650 Synes iøvrigt at det er et super godt tilbud som elgiganten har ![]() |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() |
Oh jo den er studeret. Det var derfor jeg var ved at ryge på et. Er lige kommet hjem fra EL-mutanten.
Totalt udsolgt og ingen mulighed for at bestille... :-( tvkartoffel Redigeret af tvkartoffel - 04-Maj-2010 kl. 16:15 |
|
![]() |
|
![]() |
Vi var heldige at få et eksemplar men det er nu leveret tilbage igen.
Midt på øverste ramme viste det sig at skærmen/rammen havde fået et slag så plastikrammen var revnet. Det kunne først rigtig ses da beskyttelsesfilmen blev taget af. Men så sprang det også i øjnene.
Vi reklamerede og fik valget mellem pengene tilbage eller vente på at de kunne fremskaffe et nyt tilsvarende. God service
![]() Vi valgte at få pengene tilbage. Hvorfor
![]() ![]() Vores konklusion er, at vi nu køber et Panasonic plasma til drengen.
|
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |