|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stigsus ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() Sendt: 30-Maj-2009 kl. 11:43 |
Skal have nyt TV, da vores gamle er røget ... Jeg har kig
på Samsungs LE46B658T5, men syns jeg læser om slør og andre problemer. Nogen der har kendskab til dette? Ville dette TV være et godt køb? Har også en PS3 og en Youseee HD boks der skal tilsluttes, og vil gerne ha at det hele står klart og flot uden problemer! |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Umiddelbart har jeg ikke hørt noget om slør på den nye 6 serie med alm backlight. Dette har jeg kun hørt i forbindelse med deres nye LED'er. Billedet på den nye 6 serie er faktisk ganske godt og er et fjernsyn jeg kan anbefale - bla fordi at den har et super godt sortnvieau for et ikke LED baseret LCD. |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
stigsus ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Hey Rod83! 1000 tak for dit svar. Syns også prisen på det
er ganske fornuftigt, så tror jeg hopper på det, med mindre der kommer en masse negativ omtale herinde lige pludselig! ;o) Hvordan ser jeg om det er 6,7, 8 eller 9 serien? |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Hej igen. Du kan se forskellen ved at se på det første tal eksempelvis B6XX, B7XX etc. De andre (to) tal angiver variationer indenfor modellen eks design forskelle med røde linjer etc. Du kan se mere inde på samsung.dk
![]() ![]() |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |