|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Th0msen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-September-2007 Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 08-September-2007 kl. 21:05 |
Hej allesammen Jeg har i noget gået og overvejet om jeg skal købe denne skærm. I den forbindelse håbede jeg der var nogle der vidste lidt om den eller havde nogle erfaringer om det. Eller hvis det ikke er noget der er værd og købe så eventuelt havde andre forslag til skærm.
På forhånd tak for hjælpen |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! I denne størrelse er plasma klart at foretrække-Pioneer eller evt. panasonic-så bliver det ikke bedre. lrev |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
scout ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Jeg tror at du genovervejer når du har læst denne test http://www.hdtvtest.co.uk/Samsung-LE52M87BDX/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |