|
|
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Prøv at læse rasmus's tests på flatpanels.dk (G20, GT30 etc.). Men I praksis synes jeg ærlig talt ikke det er et problem
![]() |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Jeg tror man skal passe meget på med at afskrive Samsung D8005 serie.
Jeg har haft min i 14 dage nu, og jeg gik direkte fra BeoVision 10 46" Jeg ser en klar forbedring på bevægelser, farve gengivelse sort niveau. Ja på alle områder undtagen design lyd og selvfølgelig fjernbetjening. Jeg fik skærmen kalibreret, det tog omkring 2 timer og det var en yderst dygtig mand der udførte jobbet. Det gjorde en enorm forskel og de værdier vi kom frem til var helt på ref niveau. Kelvin var på 6500, rigtig flot gråskala, den der farve trekant var perfekt. Sort blev såvidt jeg husker målt til 0.02. Skærmen har virkelig overrasket mig, de største forbedringer jeg ser i forhold til BeoVision er bevægelse, korrekte farver samt sort.
Redigeret af Bendix - 08-April-2011 kl. 20:00 |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Ingen clouding, ghosting slør eller lignenede. Kalibrerings manden udførte en masse stress test og der var ikke problemer, kun når vi slog alt billedeforbedring til :-)
|
|
![]() |
|
![]() |
Fredtoft har taget et billede af Samsung vs Panasonic skærmens gengivelse af sort om eftermiddagen. Man kan evt følge tråden på flatpanels. Samsung 2011 fladskærme ![]() Redigeret af Bendix - 08-April-2011 kl. 19:53 |
|
![]() |
|
![]() |
![]() Redigeret af Bendix - 08-April-2011 kl. 21:00 |
|
![]() |
|
mart198i ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Forstår altså ikke helt, at der ikke er clouding? Selvfølgelig er det godt for dig ![]() ![]() Er der en brochure med i æsken så man kan få en 3D film gratis? Ved at man i usa får Megamind med ![]() Hvordan oplever du 3D effekten, er den god og hvad med crosstalk?
|
|
![]() |
|
![]() |
Mit tv har ihvertfald ikke clouding, det havde en anelse i starten i venstre side, men det er ikke synligt mere.
Jeg oplever overhovedet ikke slør i sports udsendelser. Før jeg havde mit BeoVision 10 havde jeg et Pioneer 428 og det havde jeg også i stuen da jeg ventede på dette Samsung. Jeg oplevede ikke at Pio gengav det bedre- Jeg har ikke set 3D endnu, jeg har også hørt 3-4 der har haft clouding ovre på avs forums, men jeg har som sagt ikke.
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() Redigeret af Bendix - 08-April-2011 kl. 20:29 |
|
![]() |
|
![]() |
Ingen brochure med i æsken, men 1 par 3D briller
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Var det Fredtoft fra HIFIklubben, som lavede Kalibreringen på dit tv? |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
altid en god debat om cloudingjeg kan huske nogen også sagde de ikke havde clouding på deres sony ex500
har set 7 stik og de havde alle clouding
men det er da super hvis den kan vise sort med 0,02 og ingen clouding så vil jeg faktisk sige den er bedre end en med local dimming, da man slipper for glorie effekten men ser da i hverfald frem til nogen flere test af den Redigeret af xcardman - 08-April-2011 kl. 20:53 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg vil kunne se clouding hvis det var til stede, det skal du ikke være i tvivl om. Jeg kan tilføje at kalibrerings manden ej heller så clouding.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |