Henrik B. skrev:
Penol64 skrev:
Jeg købte et LED TV i stedet for LCD p.g.a. tykkelsen og dermed WAF. |
Hvad synes du?
M.v.h. |
Pyha - det kan jo blive en laaang debat, og det var slet ikke meningen...
Jeg er hverken nørd (positivt ment) eller det modsatte, men vil med det samme sige, at jeg absolut ikke køber/vælger TV p.g.a. 'tykkelse'!!! Her var det ment som en understøttelse af et argument om det at gemme forlængerledning og stik bag ved skærmen, når man HAR valgt et slim TV og et slim ophæng - ikke andet!
I stuen har jeg Pioneer 427XD. Det købte jeg, da synes det var det absolut bedste TV på det tidspunkt (3,5 år siden) uanset tykkelse og strømforbug.
Nu har jeg så købt TV til soverværelset som et absolut sekundært TV. Som helt almindelig forhandling mellem "Mand og Kone" hvor størrelse og tykkelse (på TV'et!) ikke kan undgås, så får det fysiske altså en betydning - og sådan er det...
Hypotetisk: Hvis jeg står med to lige gode TV, men hvor det ene er 3 cm og det andet 8 cm tykt, så kan jeg ikke se hvorfor tykkelsen ikke er et argument (i forhold til pris selvfølgelig).
M.h.t. strømforbrug var det det nok mest ment som en lempelse af egen samvittighed for at at ha' loddet i powerkablet. Jo mindre strøm des mindre risiko (den holder nok ikke i byretten men alligevel...)
Mine kommentarer omkring tykkelse osv. skal altså ses i det lys. Jeg ved ikke, om der er grobund for yderligere diskussion på baggrund af disse kommentarer...
Hold humøret højt:-)
/Michael