recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung LED UE46U6705 & 6825
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung LED UE46U6705 & 6825

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aznhandles Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung LED UE46U6705 & 6825
    Sendt: 05-September-2010 kl. 20:42
Hejsa.
Jeg har et problem når jeg skal vælge mellem en af de 2 modeller. Jeg har set disse to modeller i Fona og Elgiganten. 6705 & 6825 har næsten de samme specifikationer, men det vil jeg ikke gå ind på.

Jeg taler om TVet's ramme, det fremstår flot og har en bølge-streg facon, hvis man kigger tæt på. 
Forleden i Fona så jeg en model "6825" som havde en brun agtig farve på selve rammen og én i Elgiganten i sort. Spørgsmålet lyder så, er der officielt 2 forskellige farver el. er det mig der er farveblind, fordi det har ikke stået officielt på Samsungs hjemmeside at de leverer 2 farver.

Jeg vil selvfølgelig have den i SORT og ikke i BRUN. Det ser da helt forkert ud når man ser på en TV med brune rammer.

Kan I hjælpe mig, specielt med jer som ejer en model 6705 el. 6825 el. nyere (Ikke 3D model)?
Har I jeres ramme i brun farve?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu