recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung LED wall mount skepsis
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung LED wall mount skepsis

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ritter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Juni-2009
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung LED wall mount skepsis
    Sendt: 06-Juni-2009 kl. 18:12

Overvejer meget kraftigt om jeg skal købe et alm. vægbeslag eller Samsung eget LED wall mount til mit 46" 7070. Derfor er jeg meget interesseret i meninger og erfaringer om Samsungs LED wall mount.

Jeg er nemlig lidt skeptisk, ang. bæreevnen. Kan det lille vægophæng virkelig holde et 46" tv oppe i mange år?

Og hvordan med varme fra bag tv'et. Nu tv'et kommer helt tæt på væggen, er der så ikke risiko for at tv'et ikke kan komme af med den nødvendige varme, og i sidste ende gå i stykker?

Ser frem til mange svar.

På forhånd tak.

Redigeret af ritter - 06-Juni-2009 kl. 18:12
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2009 kl. 18:27

Jeg ville ikke være bange så længe det er originalt beslag. Hvis det ikke holder eller bliver for varmt, så er det netop en fordel at det er originalt.

P.S.   Velkommen til

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2009 kl. 18:37

Da det er originalt, og specifikt beregnet til de pågældende modeller, har du intet at frygte. Der er taget forbehold for alle parametre.

Man skal ikke undervurdere selv små vægbeslag, men fint at være skeptisk, men i dette tilfælde kan du være rolig.

Redigeret af vasif - 06-Juni-2009 kl. 18:40
Til top
ritter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Juni-2009
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 18:47

Det fjerne dog ikke min skepsis, men jeg takker for svarene. :)

Til top
uggeren Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Februar-2009
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 19:40
Jeg har brugt det i en måned, dog til 407070, og er meget tilfreds, har ingen problemer, og det ser fedt ud, når det er så tæt på væggen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu