|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() Sendt: 25-Juli-2007 kl. 12:12 |
Hej
Redigeret af DevilHair - 26-Juli-2007 kl. 12:59 |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Du skal finde ud af hvad du vil bruge mest tid på, hvis det er DVD + TV og HDTV primært, så køb plasma. Hvis du derimod primært vil spille og bruge den som PC skærm(HTPC) vil det være bedre at købe en LCD. Jeg spiller selv rigtig meget Xbox360 og ser mange film på min skærm, og jeg har en Pio 427XD som jeg er yderst tilfreds med. En mulighed for dig kunne være et 42" Pio 8 gen, synes jeg har set den et sted indenfor den pris du vil give, eller evt. en 7.gen 50" skærm. Her har jeg dog ikke taget højde for de mål det max må være - det må du selv lige undersøge. |
|
![]() |
|
![]() |
Det er nok DVD jeg bruger mest tid på....
Er Pioneer et godt mærke? |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Ja , og PIONEER 428 XD kan lige være der MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg så fundet ud af noget mere.
Jeg har fundet 2 kandidater: Sony KDL-40W2000 & Samsung M86 Nogen hjælp til at vælge de to ? Redigeret af DevilHair - 26-Juli-2007 kl. 12:48 |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() |
Sony er en gammel model de hedder 3000 nu Samsungen er nyste model og det bedste som Samsung har, jeg har selv et M87 som er magen til M86 og er godt tilfreds.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Hej DevilHair MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Sonys topmodel er X2000 (full HD) den kan købes hos et Sonycenter på "tilbud" til 25.000 i 40 " og kan sikkert købes billigere hos en netforhandler. Mvh. Soko |
|
![]() |
|
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Hej Hopgreve Ved ikke lige hvorfor jeg tog dit indlæg med som citat, men det gav mening i øjeblikket... Mvh. Soko |
|
![]() |
|
![]() |
Dvs. enten den nye serie Sony eller Samsung...
|
|
![]() |
|
guvernator ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Status: Offline Point: 176 |
![]() |
kig evt på Panasonic TH-42PZ700, hvis du gerne vil have fuld hd... vejl. pris på den er 25k |
|
![]() |
|
![]() |
Så har jeg fået mit M87 Samsung tv.
Herligt at få pakket det ud. Synes dog posten var lidt hårdhændet med selve pakken da den skulle ud af bilen... Det tog ikke lang tid at få revet kassen fra hinanden for at få tv´t hevet ud og sat op med det samme, for at erstatte mit gamle tv. Efter at have fået sat det til og gjort kanalerne klar osv, så må jeg indrømme at mit rigtig gamle Philips tv, desværre vinder over Samsung mht. skarphed. Kanalerne står bedre på det gamle tv, og selvom jeg xbox´n leger jeg stadig lidt med, til at få den til at køre optimalt. Nogen der har nogle tips og tricks til samsung tv´t ? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |