recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - samsung m86 = lnt4x65f ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsamsung m86 = lnt4x65f ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
/morten Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Emne: samsung m86 = lnt4x65f ?
    Sendt: 30-Marts-2007 kl. 23:50

Jeg bliver forhåbentlig snart den lykkelige ejer af et af samsungs nye tv.

Er der nogen her der er skarpe på sammenhængen mellem de europæiske og de amerikanske model-numre ? Så vidt jeg kan forstå svarer den amerikanske lnt4x65f til den europæiske 4xm86 men jeg er noget usikker og kunne også godt tænke mig at vide hvilke europæiske modeller der svarer til 61f og 66f.

Til top
Benitez Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2007 kl. 22:55

Jeg har også set M 86 og derefter LN-T4065F på amerikansk side, men de er ikke ens som jeg ser det, og den har skjulte højtaler i siden, så de ikke ens. tror at Samsung har specielle modeller ude i USA som ikke kommer på de europæiske markeder?

Men ens er de ikke...

Nogen der har hørt noget om Samsung M86 der skulle være til salg i juni måned?

Benitez
Til top
/morten Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2007 kl. 07:21

Jeg har haft kontakt med samsung og modellerne bør være på vej ud i detailhandlen nu. Samsung Concept Store i Illum er sikkert bedste bud på at få syn for sagen men deres priser kommer vidst til at følge de vejledende - altså er de for dyre ;-)

Jeg har også haft fat i Wupti der oplyser at de forventer at kunne sælge 40 og 46" modellerne i uge 21 - priserne er de ved at forhandle på plads og dem skulle jeg forhåbentlig have snart.

Alt andet lige tror jeg min første flade bliver en M86 - jeg var ellers hooked på en Sony W2000 men de mange historier om clouding har givet mig kolde fødder.



Redigeret af /morten - 17-April-2007 kl. 07:21
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu