|
Samsung med manglende skruer?? |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På mit js 9005 havde jeg også svært ved at finde skruerne. De sad oppe i foden, hvilket efterfølgende virkede ret naturligt.
Så kig efter om skruerne gemmer sig der. ![]() Efter at have set en youtube video med en model, der måske minder om din, vises dog en plastikpose med skruer. Redigeret af bentpetersson - 25-December-2015 kl. 23:32 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
Tapen på æsken er gennemsigtig.
Det er slet ingen skruer der, hvor de to dele af foden skal skrues sammen. Og ej heller der, hvor foden skal skrues sammen med tv'et. |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Elgiganten har glemt at sørge for skruerne. Så I må hente nye. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
Også min umiddelbare vurdering. Håber den holder vand.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
Aaargh, seriøst, mener du at Elgiganten har glemt at sørge for skruerne? Skulle de pakke alle fjernsyn op og se om alt er der, inden de udleverer det til kunderne? Klaus |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
KeWa, hvor bor du?
Er det i nærheden af mig, er du velkommen til at komme forbi efter skruer. Jeg har ganske givet nogen der passer...... Klaus |
|
![]() |
|
Tak for det, Klaus. Jeg bosiddende i Ballerup.
|
|
![]() |
|
Ja, så kommer du ikke lige forbi kan jeg godt se.......
Klaus |
|
![]() |
|
Satser på, at Elgiganten er behjælpelige.
|
|
![]() |
|
Elgiganten tilbyder afprøvning hjemme i 14 dage, og når et TV ind imellem går retur, bliver det tjekket for mangler og ført tilbage til fabriksindstilling, inden det påny sælges som nyt.
Dette skiltes der ikke med, og af samme årsag får ingen lov til at være med til en eventuel klargøring, som der tages ca. kr 1000 for. Men afprøvning og eventuelt pengene retur, og hvor man kan bruge og se TVet derhjemme er en fordel for begge parter. Samtidig kan man tjekke om prisen i perioden er blevet billigere på nettet, og derved få penge retur via Elgiganten. Redigeret af bentpetersson - 26-December-2015 kl. 11:41 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvis du kender str på skruerne, ville jeg hente dem i Bauhaus der har åben nu, koster ikke mange kr.
Redigeret af Kampus - 26-December-2015 kl. 12:21 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
dobbelt post
Redigeret af Kampus - 26-December-2015 kl. 12:21 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |