recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung med manglende skruer??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung med manglende skruer??

Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2015 kl. 23:14
På mit js 9005 havde jeg også svært ved at finde skruerne. De sad oppe i foden, hvilket efterfølgende virkede ret naturligt.
Så kig efter om skruerne gemmer sig der.

Efter at have set en youtube video med en model, der måske minder om din, vises dog en plastikpose med skruer.

Redigeret af bentpetersson - 25-December-2015 kl. 23:32
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2015 kl. 10:41
Tapen på æsken er gennemsigtig.

Det er slet ingen skruer der, hvor de to dele af foden skal skrues sammen. Og ej heller der, hvor foden skal skrues sammen med tv'et.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2015 kl. 10:58
Oprindeligt skrevet af KeWa KeWa skrev:

Tapen på æsken er gennemsigtig.

Det er slet ingen skruer der, hvor de to dele af foden skal skrues sammen. Og ej heller der, hvor foden skal skrues sammen med tv'et.

Elgiganten har glemt at sørge for skruerne. Så I må hente nye.
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2015 kl. 11:10
Også min umiddelbare vurdering. Håber den holder vand.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2015 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Elgiganten har glemt at sørge for skruerne. Så I må hente nye.

Aaargh, seriøst, mener du at Elgiganten har glemt at sørge for skruerne?
Skulle de pakke alle fjernsyn op og se om alt er der, inden de udleverer det til kunderne?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2015 kl. 11:25
KeWa, hvor bor du?
Er det i nærheden af mig, er du velkommen til at komme forbi efter skruer. Jeg har ganske givet nogen der passer......

Klaus
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2015 kl. 11:26
Tak for det, Klaus. Jeg bosiddende i Ballerup.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2015 kl. 11:30
Ja, så kommer du ikke lige forbi kan jeg godt se.......

Klaus
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2015 kl. 11:38
Satser på, at Elgiganten er behjælpelige.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2015 kl. 11:40
Elgiganten tilbyder afprøvning hjemme i 14 dage, og når et TV ind imellem går retur, bliver det tjekket for mangler og ført tilbage til fabriksindstilling, inden det påny sælges som nyt.

Dette skiltes der ikke med, og af samme årsag får ingen lov til at være med til en eventuel klargøring, som der tages ca. kr 1000 for.

Men afprøvning og eventuelt pengene retur, og hvor man kan bruge og se TVet derhjemme er en fordel for begge parter. 
Samtidig kan man tjekke om prisen i perioden er blevet billigere på nettet, og derved få penge retur via Elgiganten.

Redigeret af bentpetersson - 26-December-2015 kl. 11:41
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2015 kl. 12:19
Hvis du kender str på skruerne, ville jeg hente dem i Bauhaus der har åben nu, koster ikke mange kr.

Redigeret af Kampus - 26-December-2015 kl. 12:21
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2015 kl. 12:20
dobbelt post

Redigeret af Kampus - 26-December-2015 kl. 12:21
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu