recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung med manglende skruer??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung med manglende skruer??

Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2015 kl. 12:49
Jeg ved det om skruerne, som fremgår af min post på forrige side.
Til top
Søhesten Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Denmark
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søhesten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2015 kl. 22:20
Og du har kontrolleret hulrummene under foden og i den del der skal monteres på foden?
Den sidder i 2015 modeller stoppet op i foden med et stykke tape, som Bent også var inde på.
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2015 kl. 22:36
Det vil jeg mene, men jeg kan lige tjekke igen. Alle otte skruer burde være der?
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2015 kl. 13:46
F***. Ingen hjælp what so ever fra Elgiganten. Har skrevet denne besked på FB, SOM elgiganten nok ikke frigiver:

Jeg har købt et tv hos Elgiganten (Ordrenummer: xxxxxxxxx). Det viser sig så, at der MANGLER otte skruer, så foden IKKE kan monteres. Selvom denne mangel er dybt kritisabelt for et tv (sæligt i den prisklasse), så sker fejl. Derfor kontakter jeg håbefuld Elgiganten, så snart butikken åbner med en forespørgsel om eftersendelse af de fraværende skruer. Her møder jeg en ufleksibel 'sevice'-medarbejder, hvis eneste service er gentagende gange at kalde mig "hr." Han kun kan hjælpe mig, hvis jeg fysisk aflæser serienummeret på tv'et. Det kan jeg ikke, da jeg er på julefeie i den anden ende af landet. Ordrenummer, forsendelsesnummer og faktura kan ikke bruges. Således må jeg skuffe en berørt 7-årig dreng endnu en gang (første gang var juleaften, da vi erfarede, at vi ikke kunne opsætte tv'et pga skruerne, som ikke er til stede). Jeg finder denne rigiditet og manglende vilje til at hjælpe med at løse et problem, Elgiganten (som sælger af Samsung-tv'et) selv har skabt, sørgelig og ganske uforståelig.

Ved I, om jeg kan købe skruerne i Harald Nyborg eller Jem & Fix.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2015 kl. 13:57
Sæt TVet ovenpå skabet hvor foden skulle stå på. Anbring en pude nedenunder TVet. Så kan alle straks se tv, men det har du vel allerede gjort😉

Ligesom os andre kan du gå på Harald Nyborg på internettet og søge: maskinskruer. Det tager Ca 1 minut.

Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2015 kl. 14:04
Vil gerne have det sat ordentligt sat op fra starten.

Har netop tjekket Harald Nyborg. Desværre kan jeg ikke finde M4XL14.

Skal nok få dem fra Samsung på et tidspunkt, men er blot skuffet over Elgiganten. Har handlet mange år uden problemer, men denne sevicemedarbejder...
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2015 kl. 14:28
Oprindeligt skrevet af KeWa KeWa skrev:

Har netop tjekket Harald Nyborg. Desværre kan jeg ikke finde M4XL14.
Nej ingen M4x14, men M4x16:

Spørgsmål er hul skruehuller er dybe nok til de 2 ekstra millimeter skruelængde uden at ødelægge noget?

Alternativ er en ekstra møtrik som afstand:
Men så stikker skruehoved måske for langt ud af fod?

Mvh. JørgenT
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2015 kl. 14:34
Tak for løsningsforslagene.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2015 kl. 14:39
Ellers prøv i Bauhaus
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4119
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2015 kl. 14:52
Oprindeligt skrevet af KeWa KeWa skrev:

F***. Ingen hjælp what so ever fra Elgiganten. Har skrevet denne besked på FB, SOM elgiganten nok ikke frigiver:

Jeg har købt et tv hos Elgiganten (Ordrenummer: xxxxxxxxx). Det viser sig så, at der MANGLER otte skruer, så foden IKKE kan monteres. Selvom denne mangel er dybt kritisabelt for et tv (sæligt i den prisklasse), så sker fejl. Derfor kontakter jeg håbefuld Elgiganten, så snart butikken åbner med en forespørgsel om eftersendelse af de fraværende skruer. Her møder jeg en ufleksibel 'sevice'-medarbejder, hvis eneste service er gentagende gange at kalde mig "hr." Han kun kan hjælpe mig, hvis jeg fysisk aflæser serienummeret på tv'et. Det kan jeg ikke, da jeg er på julefeie i den anden ende af landet. Ordrenummer, forsendelsesnummer og faktura kan ikke bruges. Således må jeg skuffe en berørt 7-årig dreng endnu en gang (første gang var juleaften, da vi erfarede, at vi ikke kunne opsætte tv'et pga skruerne, som ikke er til stede). Jeg finder denne rigiditet og manglende vilje til at hjælpe med at løse et problem, Elgiganten (som sælger af Samsung-tv'et) selv har skabt, sørgelig og ganske uforståelig.

Ved I, om jeg kan købe skruerne i Harald Nyborg eller Jem & Fix.

Hvis jeg var dig ville jeg skrive dette på Trustpilot og give dem 1 stjerne.

Jeg havde problemer med levering af en Film fra Elg. og der gik ikke ½ time, før de kontaktede en. Elgiganten holder meget øje med Trustpilot.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2015 kl. 15:28
Mon ikke julebyttetravlheden denne dag også spiller ind på stress og service ☺

Redigeret af bentpetersson - 27-December-2015 kl. 15:30
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
MGundestrup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-November-2015
Sted: Ringsted
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MGundestrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2015 kl. 16:51
De spørge efter serienummeret fordi hvis elgiganten skal have skruerne gratis af samsung så skal dette bruges. Hvis ikke de har serienummeret så skal elgiganten selv betale, hvilket selvfølgelig ikke er i deres interesse.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu