recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung med manglende skruer??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung med manglende skruer??

Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2015 kl. 09:43
..

Redigeret af bentpetersson - 29-December-2015 kl. 09:52
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2016 kl. 18:20
En kort opdatering af processen:

Jeg kontaktede Elgiganten d. 30., da jeg kom hjem fra juleferie, og oplyste serienummeret, så skruerne kunne bestilles. Her fik jeg oplyst, at jeg samme dag ville modtage en sms-bekræftelse på, at skruerne var bestilt hos Samsung (sevicemedarbejderen, som iøvrigt var rigtig flink og talte 'pænt', bekræftede dette to gange for mig). Der kom ikke nogen sms d. 30. Ej heller d. 31.

Så jeg afventer...
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4119
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2016 kl. 18:47
Min erfaring med deres kundeservice:
De lover meget, men holder det ikke.

Jeg har lige haft en længer sag kørende med dem vedr. køb af en BluRay film, som bare er så langt ude.
Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2016 kl. 10:38
Mit 65" Samsung fra Bilka manglede også skruer til fødderne - det bar ikke præg at af være retur TV. Mega træls men fik det løst med mekaniske skruer fra Bauhaus. Bilkas kunde service kunne heller ikke finde ud af at håndtere det.
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2016 kl. 10:52
Også Bilka tilbyder at tage TV retur, og det er svært at forestille sig en tVproducent, der ikke har styr på medlevering af skruer mv.

Jeg har af samme grund forespurgt Samsung, om man selv kunne gå ind for at se, hvor mange timer TVet allerede har kørt. Hvilket ikke var muligt, men mon ikke?
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2016 kl. 10:53
Det kan du vel gøre i service menuen - der er flere guides på nettet?

Og ja, går ud fra at alle der tilbyder online handel potentielt tager TV returWink

Redigeret af oo27 - 02-Januar-2016 kl. 10:54
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2016 kl. 10:55
Så køb dog de par maskinskruer i Bauhaus. En udgift på måske 25kr er da ikke værd at tærske langhalm på
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2016 kl. 10:58
Jeg fik af Elgiganten tilbudt klargøringen gratis, men jeg turde ikke. Jeg sagde nej, og forlangte at se TVet uåbnet straks, at det kom hjem fra Samsung.

Kan du finde et link til tastaturinstillinger til tidsforbrug? Jeg tror, at flere vil kunne bruge det.
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2016 kl. 11:34
@Kampus: Det kan du have ret i, men man får ikke meget ud af at smutte i Bauhaus 25/12 og 26/12, so er dagene efter, at vi blev bekendte med manglen. Herefter er det blevet lidt en principsag for mig. Når man betaler for et produkt, skal man sgi også have det, man har betalt for. 100 pct. Iøvrigt gør fordkellige forhold, at jeg ikke lige sådan kan smutte i Bauhaus.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2016 kl. 11:55
KeWa jeg skrev jo at Bauhaus havde åben 25. og 26. dec. Tilgængelig transport er selvfølgelig nødvendig. Principielt er jeg helt enig med dig, og vil også stadig forlange skruerne leveret. Det var for at få TV'et op at stå i juledagene jeg foreslog en nem løsning, som jeg selv havde tyet til.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2016 kl. 12:00

Nu behøver det jo heller ikke at være et bestemt byggemarked, et hvilke som helst andet vil også kunne levere varen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2016 kl. 12:04
Bauhaus var formentligt eneste byggemarked der havde åbent i Julen.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 3456>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu