|
Samsung med manglende skruer?? |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | |
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og fx XL byg her i området har ikke mekaniske skruer
|
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Dårlig butik, her haves bl.a en Stark, de har alt til både gør det selv og fagfolk. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
@Kampus: Ok tak
![]() Redigeret af KeWa - 02-Januar-2016 kl. 13:26 |
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
Med alle jeres input vil jeg lige fortælle, hvordan sagen blev afsluttet. Først det gode: Jeg har fået skruerne. Så det mindre gode: Jeg har først fået skruerne i dag. 24 dage efter, at jeg første gange henvendte mig til Elgiganten med manglen. Og så det værste: Det var ikke Elgiganten, som afhjalp manglen. Efter 5-6 henvendelse til Elgiganten, som hver gang blev afsluttet med en besked fra Elgiganten om, at jeg ville høre fra dem senere på dagen eller senest dagen efter. Dette skete aldrig skete. Som i ALDRIG. Ingen af de 5-6 personer, jeg talte med, holdte ord. Derfor kontaktede jeg selv Samsung, der var hjælpsomme og sendte mig skruerne (en leveringstid på halvanden uge). Jeg er noget forbavset over, at Elgiganten aldrig formåede/ønskede at hjælpe mig, selvom jeg har lagt mig penge i deres butik. I stedet måtte jeg gå til producenten. Ja, vi er enige om, at det er en fejl fra producentens side, men det er et mellemværende mellem Elgiganten og Samsung - ikke mellem mig og Samsung...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |