|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
redmm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() Sendt: 24-Maj-2009 kl. 11:30 |
Jeg overvejer at købe LCD TV ( mit første )
Men jeg kan ikke helt fatte alle Samsungs modeller. Det skal være et 37" eller 40", MPEG4 tuner, og Full-HD. Modellerne hedder fx. LE37B658. LE betyder formodenligt LCD, 37 at der er 37", men bogstavet efter 37 ( fx. A eller B ) hvad betyder det? De sidste 3 tal fatter jeg heller ikke rigtigt, andet en 6xx kander de 6-serie? Er der logik i noget af det, og hvad skal man gå efter? ( prisen skal heller ikke være for høj ) MVH Jakob |
|
Jakob :-)
|
|
![]() |
|
onkeldunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Jeg er heller ikke ekspert, men A er modellerne fra sidste år og B er modellerne fra i år og generelt så er et højere nummer lig en dyrere model. Og så mener jeg, at en 3-cifret modelbetegnelse er lig en LCD model (når de starter med LE) og at de 4-cifrede modeller er LCD/LED. Ellers kan jeg anbefale Samsung.dk - det er en udemærket hjemmeside
|
|
Pioneer KRP-500A
Anthony Gallo A'Diva TI Anthony Gallo MPS Sub Onkyo 876 Logitech Squeezebox Duet(s) Logitech Harmony 895 Sony Playstation 3 Samsung SMT-H3126PVR |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Hej Jakob. Personlig er jeg begejstrerede for samsungs nye 6 og 7 serie (B6xx/B7xx) da de faktisk har et ret godt billedet for et ikke LED fjernsyn se her på cnet.com. Mht betegnelserne så er deres LED serie betegnet med fire cifre eks B6050 mens deres LCD serie er betegnet med tre cifre eks B750. De sidste to numre i LCD serien betegner variationer indenfor serien (eks en lille rød kant el) mens panelerne er identiske. En sidste ting. LCD seriens tre cifre må ikke forveksles med deres plasma serie da de eks betegnes som PS-B855 LCD'erne findes også i en 4 serie, men det er 5-6 serie der har de bedste billedet. Kig her på Fona.dk Redigeret af Rod83 - 25-Maj-2009 kl. 09:56 |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |