recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung Motion Plus - hvad er ulempen?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung Motion Plus - hvad er ulempen?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2009 kl. 19:05

Hej

Jeg har også selv en præference for motion plus systemer (systemer der indsætter interpolerede/beregnede billeder) fremfor hakkende bevægelser. Og systemerne er ved at være gode.

Samsungs 2009 modeller skulle have en "billion dollar chip" der er god til SD behandling og jeg mener også den har forbedret deres motion-system.

Dog er jeg bange for, at det nævnte problem med slør er der, uanset om motion-plus/100hz er slået til eller fra. Er der nogen der kan bekræfte dette??

Alle de ovennævnte betragtninger gælder i øvrigt for hele deres 2009 LCD setup. Altså også de modeller der ikke er Edge-LED. (modeller med 3 cifre i modelnavn). Jeg lurer selv på en sådan (LE46B655) da merprisen for 5 færre cm i dybden er relativ høj (for mig), og billedekvaliteten skulle være den samme. (Husk det er Edge-LCD og ikke local-dimming LCD indtil topmodellen kommer -  til toppris).

Redigeret af JENC - 24-Juni-2009 kl. 23:50
Til top
clausewitz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2004
Point: 1115
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2009 kl. 20:26
Hvordan virker motionsystemer på de hakkende panoreringer man ofte ser i "Liebhaverne"?
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2009 kl. 14:06
[QUOTE=JENC]

Hej

Jeg har også selv en præference for motion plus systemer (systemer der indsætter interpolerede/beregnede billeder) fremfor hakkende bevægelser. Og systemerne er ved at være gode.

[QUOTE]

Og hvis Forbrugerrådet accepterer at det er Ens Tv som skal gøre alt dette arbejde ____ Så står jeg af.

Redigeret af moho - 25-Juni-2009 kl. 14:07
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu