recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung/netflix, hvor længe skal vi holdes for nar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung/netflix, hvor længe skal vi holdes for nar

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Maj-2010
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumguf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung/netflix, hvor længe skal vi holdes for nar
    Sendt: 11-Marts-2015 kl. 12:33
Jo, det har været oppe før i andre tråde, det ved jeg godt. Beklager mit sprogbrug i denne tråd men jeg er godt nok pissed lige nu!

Recorderes artikel er fra januar, og der havde problemet varet to måneder allerede.
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=12128&zoneid=5

eller denne tråd på flatpanels som er 27 sider lang
http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=24&t=32673&start=260  ( der er et par stykker som har fået det til at virke uden at gøre noget. Det sker så ikke for os andre)

Hvad er meningen??? Jeg har været igennem de første 15 løsningsforslag fra diverse steder på nettet, og intet virker? Netflix kommer ikke til at virke. End of story. Mit TV et spritnyt 4k og jeg betragter ikke mig selv som novice på området.
Hvad gør Hr og fru Jensen?? Skal de sidde i de avancerede indstillinger og/eller downloade patches fra mere eller mindre tvivlsomme steder på nettet?
Tænk at Samsung sidder et nærmest verdensomspændende problem overhørig Angry - de pisser på folk der lægger i dyre domme hos dem! Men nu er al fokus vel også på deres 2015 modeller så kan man jo bare lade andre kunder i stikken.
Jeg brugte ekstra penge på 4K fordi jeg gerne vil se Netflix 4k indhold som der bliver og mere af. I stedet får man en spand at skide i. 
Rant over!Shocked


Redigeret af rumguf - 11-Marts-2015 kl. 12:35
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic
www.soundcloud.com/kbeesmusic
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4808
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2015 kl. 13:10
Lever den tilbage til, hvor du købte den. Det er en "væsentlig mangel" og du har KRAV på at få det fikset eller at få pengene tilbage...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Maj-2010
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumguf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2015 kl. 14:01
ja, jo...men det ændrer jo ikke på at det er et generelt problem ud fra de mange beskrivelser af problemet på nettet. Så skulle tusindvis af kunder jo have udbedret fejlen.
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic
www.soundcloud.com/kbeesmusic
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2015 kl. 17:48
Forstår godt du er sur, presset på Samsung er åbenbart ikke stort nok, har selv købt mit sidste Samsung når dette brænder ud. Hvad med kontant vil de mon tage sagen ?
Man kan undre sig over at Netflix vil finde sig i det.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2015 kl. 18:03
Det mest irriterende er, at den indbyggede Netflix app, faktisk er eneste mulighed for at modtage Netflix 4K. Samtidig er Netflix eneste rigtige kilde for 4K indhold. Så faktisk er alt 4K i det TV sat ud af funktion. Man må sige, at det er en ret væsentlig mangel. Jeg ville gå ned med den igen.
Til top
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Maj-2010
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumguf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2015 kl. 19:25
Den sidste halve time har appen så virket upåklageligt. Jeg har intet foretaget mig, den besluttede sig bare at fungere. Det er jo dejligt, men der er ingen garanti for at den går ned igen.
Som kunde skal man tilsyneladende leve med at tilfældigheder og held vejer højere end en fornuftig service der giver mening for de MANGE kunder der lægger MANGE penge hos Samsung.
Det er bare ikke godt nok!
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic
www.soundcloud.com/kbeesmusic
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2015 kl. 19:46
Desværre er det nok noget vi skal vænne os til.

For ikke så længe siden havde vi en kunde inde, der var pænt træt af at de to mest brugte apps på hans Panasonic skærm var fjernet.

Så Samsung er ikke ene om de her problemer.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2015 kl. 21:17
Det er jo der, man kan håbe styrken bag en fælles standard ligger. Sony, Philips og Sharp har vist fattet pointen, ved at gå over til Android. Der er de jo ikke dem selv der styrer, men derimod Google.
Til top
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Maj-2010
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumguf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2015 kl. 13:19
Det er da bare mærkværdigt at firmaerne fjerner funktioner efter forgodtbefindende. Det skaffer jo ikke ligefrem kunder i biksen. Og via nettet rygtes den slags jo hurtigt.
Mærkelig markedsføring og kundepleje Unhappy


Redigeret af rumguf - 13-Marts-2015 kl. 13:19
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic
www.soundcloud.com/kbeesmusic
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu