|
Samsung One Connect Boks UE49KS7005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xpress ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2011 Status: Offline Point: 59 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-December-2021 kl. 18:35 |
hej jeg har et Samsung UE49KS7005 med ene Samsung One Connect Boks UE49KS7005 jeg kan ser der er usb stik på boks er det muligt på ene eller andre må at sætte et usb Headset, til usb stik på boks og for lyd uden den vej |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad siger brugsanvisningen til dit tv?
Klaus
|
|
![]() |
|
jeg kan ikke læs mig frem til om det kan lad sig gøre jeg har lige prøve og sætte en usb mus til den lyse op men virke ikke på tv skal man vælg noget i menu for at den virke
Redigeret af xpress - 01-December-2021 kl. 19:10 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
Fordi der er et USB stik betyder det ikke at tv genkender alt muligt man kan få til at sætte i stikket.
Det der er nævnt i brugsanvisningen virker, alt andre gør ikke. Klaus
|
|
![]() |
|
jeg kan ser man kan tilslut et USB-tastatur Sæt tastaturkablet i USB-porten skriv der i manual men det virke ikke så er det lige ved der skal til før det virke Redigeret af xpress - 01-December-2021 kl. 19:40 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |