recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung Opdatering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung Opdatering

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
homecomer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung Opdatering
    Sendt: 01-December-2009 kl. 16:06
Hej!

Har lært meget af mange brugere herinde de sidste dage omkring Samsung - heriblandt tekst-tv og hvordan man får den rigtige startside. Tak for det Clap  Og omkring YouSee - TV2 manglende undertekster.

Fik i dag udleveret en USB nøgle med opdatering fra en TV-forretning - hvor opdateringen ikke virkede.  SUK - på USBen var der mange filer - hvilket der IKKE må være.  Ringede så til Samsung - tlf. 70 70 19 70 og fik fat i en super flink fyr Hug - der hjalp mig med udpakning af filen. Var efterhånden helt rundt på gulvet - for TV-forretningen kunne ikke sige mig hvad problemet var Confused

Har netop indstalleret opdateringen - og tænk efter lang kamp med YouSee der først sagde det var et problem de havde (prøvekørte noget i Kbhvn) - så skød skylden på TV2 og derefter på Samsung - har jeg endelig fået undertekster på TV2.

Ville lige give tippet videre - linket til Samsung's opdateringer er  

http://www.samsung.com/download/index.aspx?agreement=y

hvor man kan hente både opdatering (ex. T-CRLPEUHC.exe
) og tilhørende guide i pdf-format (husk at pakke filen ud - dvs. downloade til pc - pakke den ud - og gemme den på USB nøglen)


Redigeret af homecomer - 01-December-2009 kl. 16:08
Til top
kawi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 20:57
Hvilken model er det du har?
 
Kan du så også sortere de digitale kanaler? - andre har rapporteret at opdateringen også skulle afhjælpe det problem.
 
 
mvh Kawi
Til top
homecomer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 15:58
Sorry Kawi - det er en Samsung LE32B465C LCD
Det var det lave energiforbrug der overbeviste mig - kun 90W og i standby 0,3W.

Jeg må desværre blive dig svar skyldig om favoritterne kan sorteres. Iflg. manualen er det ikke muligt - kun de analoge kanaler kan - men måske kan den nu med opdateringen. Men har ikke undersøgt det endnu.

Mvh homecomer


Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24628
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 16:03

Samsung er jo begyndt at lave opdateringer, netop så de kan sortere.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
homecomer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 18:34
Gælder det ikke først fra 6serien at man kan sortere efter opdateringen?
Mvh homecomer



Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24628
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 18:44
Det er jo helt noget samsung styrer. Hvis de vil have det, så laver de det.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
mbjgjol Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2009 kl. 10:34

Der står i manualen til LE32B455 at de digitale kanaler kan få tildelte et programnummer, men dette er åbenbart ikke muligt... endnu... eller nok aldrig. Jeg har utallige gange, inden for de sidste 6 måneder, forgæves kontaktet Samsung support for at få en forklaring, men det lader åbenbart til at vi med de lave Serier bliver syltet. Jeg har prøvet at true med at levere fjernsynet tilbage pga. manglen, med det preller åbenbart godt og grundigt af på dem.

Problemet er at fjernsynet er købt igennem min svigerfar til noget nær indkøbspris og hvis jeg returnere det, lander regningen sikkert på hans bord.

Er der andre som har samme problem med programpladserne, vil jeg opfordre til at bombardere Samsung Support, således at de får rettet et temmelig sørgelig fejl, som jeg vil mene er en stor del af oplevelsen ved at zappe, som man går glip af. Jeg har f.eks. TV3 på programplads 12 og 3+ på programplads 821, noget af et spring når der skal zappes.

Jeg købte netop en nordisk model og ikke en parallelimporteret model fra Tyskland som f.eks. 450’eren for netop at undgå sådanne problemer og hvis de fandtes, så var løsningen lige om hjørnet.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu