|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Havelund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
![]() Sendt: 05-Januar-2010 kl. 13:54 |
Jeg har overvejet at investere i en Samsung P2370HD skærm til soveværelset. Har fundet det på getmore.dk til 2020,-
Er der nogle der har erfaringer mht. billidkvaliteten. Jeg har læst mig frem til, at DR HD skulle være ganske godt, men hvordan klarer tv'et sig analogt/digitalt? Har Yousee kabeltv. Andet man skal være opmærksom på?
|
|
![]() |
|
Havelund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
![]() |
Har godt læst denne tråd: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=69365&title=samsung-p2370hd
|
|
![]() |
|
![]() |
Der findes to forskellige udgaver på getmore.dk
2020,- - http://www.getmore.dk/køb-samsung-syncmaster-p2370hd-billig/pc-monitor/ls23emdku~en_113110_p.html 2562,- - http://www.getmore.dk/køb-samsung-syncmaster-p2370hd-billig/skærme-til-barebone/ls23emdku~xe_11101003_p.html
Er der nogle der har en idé om hvad forskellen på de to modeller er? ![]() |
|
![]() |
|
Michael S ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hej
Jeg har selv dette tv som køkken tv. Er super tilfreds med det.
Jeg var selv i tvivl om de 2 forskellige modeller. Så jeg kontaktede Samsung der kunne fortælle at det var sikrest at købe model som slutter med /XE, for at være sikker på at få en med dvb C mpeg4 tuner.
Hilsen
Michael
|
|
![]() |
|
![]() |
Super.
Ringede også selv til Samsung idag og fik samme besked. ![]() Michael S bruger du den via DVB-C? Kunne godt tænke mig at høre om man kan se DR HD via kabel. Er lidt i tvivl om hvad "Støtter DVB-C MPEG-4 HD TV: NEJ" betyder. Nogle der har en god forklaring? ![]() Redigeret af Havelund - 06-Januar-2010 kl. 22:19 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har netop talt med Samsung Support ang. HD på DVB-C tuneren. De sagde at man ikke vil kunne se DR HD via DVB-C tuneren, men gennem DVB-T tuneren.
Er der nogle der kan bekræfte dette på denne skærm?
|
|
![]() |
|
Michael S ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hej igen
Jeg har min koblet op via Yousee kabel tv og ser alle mne kanaler digitalt. Kan også se DR HD så stadig
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Super. Så tror jeg jeg bestiller en alligevel ved lejlighed. Tror det bliver fra Happii.dk
Så har man jo stadig 14 dages returret hvis det ikke skulle fungere optimalt alligevel. ![]() Der er da favoritliste på skærmen, ik?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |