recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung P2x70HD med PiP ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung P2x70HD med PiP ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lagge123 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung P2x70HD med PiP ?
    Sendt: 12-Marts-2010 kl. 18:03

Da jeg for et par mdr siden købte mit Samsung P2770HD var det bl.a. for at få en kombineret TV og PC monitor men også fordi jeg havde læst i følge flere previews at den havde PiP såkaldt Picture in Picture. Men det går så hurtigt op for mig at funktionen helt mangler efter at have rodet gennem indstillingerne flere gange. En hurtig kontakt til Samsung per telefon kunne jeg blot blive bekræftet i at den europæiske version af denne monitor ikke har PiP.

Så kommer mit spørgsmål. Er der nogen som ved om der findes en firmware opdatering som aktivere PiP eller er det en feature som ligger i elektronikken og derved ikke kan lade sig gøre at aktivere under nogen omstændigheder ?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 18:32
 
 Hvis ikke funktionen er i TVet, ja så er den der ikke.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 19:31
Hvis ikke solen skinner, så er det mørkt. Lige så ubrugelig oplysningLOL
Til top
Bruger udmeldt 18 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Marts-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 21:55
Det her kunne være interessant for nogen af jer: http://www.slashgear.com/samsung-c7000-c8000-and-c9000-3d-led-tvs-landing-in-europe-this-march-2375316/
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu