|
Samsung Plasma 50" sælges billigt! |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Er i? Der synes jeg ikke, eftersom du påstår at TV'et kan modtage et 1080p signal, som så nedskaleres. Nagash siger at en evt. afspiller skal skalere udgangssignalet til 1080i, ellers vil TV'et ikke tage imod det. M.v.h. |
|||
![]() |
|||
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
||
Ja, mere avanceret læser jeg ikke spørgsmålet. "Kan en blu-ray (1080p) ses på en 720p skærm" Svar: "Ja". Selvfølgelig nedskaleres materialet af afspiller. "Kan en blu-ray (1080p) ses på en gammel billedrørsskærm" Svar: "Ja". Selvfølgelig nedskaleres materialet af afspiller.
|
|||
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|||
![]() |
|||
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
||
Skærmen kan IKKE vise 1080p film. Man kan godt se en Bluray fra en afspiller der er forbundet med tv´et men så viser tv´et ikke 1080p men istedet 720p da afspilleren nedskalerer signalet.
Så NEJ, skærmen kan hverken afspille 1080p, 4K, 8K eller 32K material. /Ehlz |
|||
![]() |
|||
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
||
Jeg siger ikke at en skærm afspiller noget som helst. Den viser det materiale der bliver sendt til den, som selvfølgelig skaleres af afspilleren til den aktuelle skærms opløsning. Mere højteknoligsk forstod jeg ikke spørgers spørgsmål. Ergo kan man godt se en blu-ray på en skærm der har lavere opløsning end filmen.
|
|||
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Måske, måske ikke! For hvem siger at afspilleren skalerer? Hvis en Blu-Ray står til at output'e 1080p, så vil man sort skærm.
M.v.h. |
|||
![]() |
|||
MDusen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2011 Sted: Lyngby, DK Status: Offline Point: 109 |
||
Hvis du stadig vil sælge vil du sikkert få en bedre pris på dba hvor min bror lige har solgt et HD ready ~46" standard model for 1000kr
|
|||
![]() |
|||
Flemming1984 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2010 Status: Offline Point: 37 |
||
VIl gerne sælges, syntes bare lige nogen fik skrive flip i mit emne.. så kan i ikke skrive private i 2 ;)
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |