Hej Jensen, tja det er et godt spørgsmål som du stiller. Ingen tvivl om at Pioneer nok er cremen af plasma tv. Panasonic som jeg selv er den lykkelige ejer af, er også et fremragende tv til prisen. Jeg har egentlig stadig til gode at se et tv som er bedre end mit Panasonic (De findes sikkert, jeg har bare ikke set det). Jeg har tidligere selv haft et Samsung plasma, som jeg på alle måder var helt tilfreds med.
Det der må være væsentlig for dig er, at gå ud og se de forskellige tv med dine egne øjne. Se de forskellige tv med SD og HD killder. Medtag gerne din yndlings DVD, og oplev filmen på de tv som du er interesserede. I.
Det helt perfekte ville jo være hvis du direkte kunne sammenligne de forskellige tv. Desværre er det bare ret sjældent, at det kan lade sig gøre.
I sidste ende er det helt dit valg. Og dit valg kan godt være baseret på en kombination af billedkvalitet og design.
Samsung Plasma er efter min opfattelse et glimrende tv, og bør ikke sættes i skammekrogen som flere har en tendens til.
Selv vil jeg absolut anbefale Panasonic - men jeg er jo også lidt inhabil i den sag
Held og lykke med dit valg
Redigeret af Hother - 06-Juli-2007 kl. 20:42