recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - samsung plasma tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsamsung plasma tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jensen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 129
Direkte link til dette indlæg Emne: samsung plasma tv
    Sendt: 06-Juli-2007 kl. 20:03
hejsa.
jeg kan se at der er en masse der holder af pioneer & panasonic, men hvad med Samusungs modeller ??? her tænker jeg på PS42Q96HD & PS42Q97HD
er de bare dårligerer en feks.pana px70E ??? priserne er 10 k og 14k .
designet er ellers ganske pænt synes jeg , men det er også mere det billedmæssige jeg er ude efter.. så hvis der er nogen som har erfaringer med
disse modeller må i gerne øse ud af jeres viden, på forhånd tak.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2007 kl. 20:21

Hej Jensen, tja det er et godt spørgsmål som du stiller. Ingen tvivl om at Pioneer nok er cremen af plasma tv. Panasonic som jeg selv er den lykkelige ejer af, er også et fremragende tv til prisen. Jeg har egentlig stadig til gode at se et tv som er bedre end mit Panasonic (De findes sikkert, jeg har bare ikke set det). Jeg har tidligere selv haft et Samsung plasma, som jeg på alle måder var helt tilfreds med.

Det der må være væsentlig for dig er, at gå ud og se de forskellige tv med dine egne øjne. Se de forskellige tv med SD og HD killder. Medtag gerne din yndlings DVD, og oplev filmen på de tv som du er interesserede. I.

Det helt perfekte ville jo være hvis du direkte kunne sammenligne de forskellige tv. Desværre er det bare ret sjældent, at det kan lade sig gøre.

I sidste ende er det helt dit valg. Og dit valg kan godt være baseret på en kombination af billedkvalitet og design.

Samsung Plasma er efter min opfattelse et glimrende tv, og bør ikke sættes i skammekrogen som flere har en tendens til.

Selv vil jeg absolut anbefale Panasonic - men jeg er jo også lidt inhabil i den sag 

Held og lykke med dit valg

Redigeret af Hother - 06-Juli-2007 kl. 20:42
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Peoke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 457
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2007 kl. 07:45

Samsungs Q9 serie er faktisk ikke værst! Der er sket kæmpe forbedringer siden sidste generation. Har ikke set så meget på skærmen i detaljer endnu, men bed mærke i at den var god til at gengive sorte farver.

Designet er ok. Dog er det meget plastik agtigt. Det kan absolut ikke måle sig med pioneer. men design er selvfølgelig en smagssag.

Jeg har lige solgt mit Pioneer 427XA og venter på min nye samsung 50" Q97. Det kommer på mandag, så kan jeg komme med en lidt mere præcis sammenligning

But did you die?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu