recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung plasma vs Panasonic 42"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung plasma vs Panasonic 42"

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2007 kl. 08:50
Oprindeligt skrevet af Henrik L Henrik L skrev:

Tak for hurtig svar

Er bare sådan at jeg simpelthen ikke kan finde en butik i kbh hvor begge

tv er sat til samtidigt, utroligt nok. Og el giganten vil slet ikke sætte pane`en til  Men syntes designet på samsungen er flottere, men teknisk set, hvad betyder det når de skriver at panasonicen understøtter 1080p? Har det nogen betydning?

jeg var ude for nøjagtigt det samme i Elmutanten - de ville ikke sætte analog tv signal på pana - f....k you sagde jeg - skal aldrig handle tv dvd mm hos jer - og sådan blev det - latterlig kundeservice og mangel på kompetence fra deres folk - de aner ikke hvad de taler om - du kan jo bare købe det og levere det tilbage hvis det ikke er noget alligevel.....jaja et tv til 10k + forventer man vel at få lidt service istedet for at skulle rende frem og tilbage med tv i store kasser hvis man ikke er tilfreds....

SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12456
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2007 kl. 15:02
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

F.eks. når jeg benytter min Samsung Blu-Ray afspiller, vælger afspilleren ind i mellem 1080p, men mit Pana nedscalere til 720p - sådan er det.

Nej, dit TV skalerer signalet til 1024*768, ikke 1280*720.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu