|
Samsung plasma |
Besvar |
Forfatter | |
Johnny37
Bruger Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
Emne: Samsung plasma Sendt: 20-September-2005 kl. 19:42 |
Hejsa, Jeg skal ud og købe nyt tv, men er lidt meget i tvivl :-( Er dette produkt et rigtigt godt køb? http://www.samsung.com/dk/products/tv/plasmatv/ps_42p5h.asp http://www.samsung.com/dk/products/tv/plasmatv/ps_42s5h.asp Håber at på nogle gode svar :-) |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 21-September-2005 kl. 19:23 |
Hej Johnny Samsung har godt fat i markedet af "prisvenlige" fladskærme. Kender dog ikke lige den skærm du linker til, men dens data ser fine ud. Hvis du skal have noget at sammenligne med, så kig på LG (se link) som også har nogle gode produkter til fornuftige priser. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Johnny37
Sendt: 21-September-2005 kl. 19:36 |
Jeg syntes bare det ville være dejligt med en test eller to, for det er stadig over 20 Kilo for sådan en skærm. LG har jeg også kigget på, men kender Samsung fra deres TFT/LCD skærme og de er jo rigtige gode. LG har jo også deres nye modeller med næsten samme data, måske der også snart kommer test på dem. Det virker som om LG og Samsung har noget sammen, de kommer begge fra Korea og de kommer med deres skærme samtidig, med samme spec. |
|
Johnny37
Sendt: 21-September-2005 kl. 19:39 |
Denne LG kom samtidig med Samsung :-) |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 21-September-2005 kl. 19:47 |
Hej Johnny37 Jo, jeg har overvejet at lave en anmeldelse på den LG PX4 jeg har stående lige nu PX4 er dog ikke et HD-plasma, som den Samsung du oprindelig linkede til. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
thsto
Junior bruger Oprettet: 02-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
Sendt: 27-September-2005 kl. 15:19 |
Har lige byttet mit LG pz44 til PS-42S5HX fra samsung, og jeg er meget tilfreds. Lyden er super, det er et spørgsmål om man kan lide højttalerene er placeret underskærmen, men det virker fint. Billedet er kanon skarpt, og meget detaljeret, jeg linker fra min Pio 920 til skærmen via HDMI, og både billede og lyd er super. Samsungs paneler er bare bedre Eneste minus er fjernbetjeningen, det er en meget skrabet plastik dims, fra midt 90érne, men den virker, og alle funktioner er ok. Alt i alt meget bedre end LG´s, og husk at der ikke er HDMI i LG´s skærme |
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |