recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung PS 42B450
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung PS 42B450

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kbkl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Juni-2007
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung PS 42B450
    Sendt: 11-Juni-2009 kl. 20:32
Hej

Jeg var ved at købe et Samsung PS 42B450 i går, men da jeg fik mulighed for at se tv'et tændt, blev jeg skuffet...

Tv'et viste almindeligt antennesignal, men det var absolut ikke imponerende. Var der mon tale om et dårligt antennesignal, eller er det generelt bare et dårligt tv?

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2009 kl. 21:02
Hvad jeg har læst min frem til på avforum er det nok ikke samme standard som de nye full HD 555 og 850.  

prøv og sammenligne billedet fra en Panasonic x10 eller en lg 42pq6000 hvis du kan i et andet sted. har selv tidligere haft en pan px80 et rigtig godt tv til de penge. en x10 er blevet endnu bedre. De ligger jo i nogenlunde samme prisklasse.

Redigeret af xcardman - 11-Juni-2009 kl. 21:05
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2009 kl. 21:28

Oprindeligt skrevet af kbkl kbkl skrev:

Hej

Jeg var ved at købe et Samsung PS 42B450 i går, men da jeg fik mulighed for at se tv'et tændt, blev jeg skuffet...

Tv'et viste almindeligt antennesignal, men det var absolut ikke imponerende. Var der mon tale om et dårligt antennesignal, eller er det generelt bare et dårligt tv?

Hvis du har set det med fabriksindstillinger, så ser det heller ikke godt ud. Det kræver meget puslen frem og tilbage, for at få et hæderligt billede. Samtidig med det, er det jo deres billigste serie, og medmindre prisen er meget billig, ville jeg foreslå de alternativer Xcardman nævner

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2009 kl. 21:49
Men rigtig som vaif siger, så er indstillinger i butik desværre i standard mode og man kan ikke rigtig regne med billedet.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu