|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
PalleSimonsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Hvad står 50´´ I ??
|
|
![]() |
|
Johnny37 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=209322 Fra. 24.899 i Danmark :-) kender ikke prisen i Tyskland |
|
![]() |
|
Ziersen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Ja jeg kender heller ikke prisen i Tyskland, men jeg er heller ikke specielt interesseret i at købe det i Tyskland, idet de har nogle andre garantier osv end i danmark. Men et fælleskøb i Danmark ville jeg bestemt ikke sige nej til. Ville være lækkert hvis eventuelt Tapeconnection kunne sælge dem???
|
|
![]() |
|
Jalokin ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Jeg er ejer af dette udmærkede fjernsyn. Jeg kan sige jeg er yderst tilfreds, har ikke oplevet dansende pixels eller flimren. Billedet står riddy flot, og (næsten) på højde med PV60E. Jeg har Q-modellen, og syntes den er hamrende flot. Angående garanti, ja, så længe der er et forhandler stempel i det DANSKE garanti bevis, som følger med købet i Tyskland, skal Nordic altid yde samme garanti som tv købt i DK, da det er EU land (Tyskland) det kommer fra. Men indtil nogen direkte har oplevet problemet, vil denne tvivl desværre altid opstå. |
|
Mvh/
Nikolaj |
|
![]() |
|
Ziersen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Jalokin--> ja det er rigtigt nok, men er det også sådan med dansende pixel? Altså i danmark er der jo nul-garanti, hvorimod dette er der ikke i tyskland? Og man skal også sende det retur til sælger hvis der sker noget med det? En anden ting, må man spørge hvad du har givet for det nede i Tyskland?? |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
står allerede beskrevet i tråden.......14k fra Tyskland |
|
![]() |
|
nvnv ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Hej Ziersen Hvor for du det der med nul pixel garanti i danmark fra. det står der ikke noget om på samsung dk hjemmeside. Der står tværtimod at der er felter man skal acceptere der kan komme pixelfejl. mvh Niels |
|
![]() |
|
HisLogin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
Tror det er det man kalder en offentligt kendt hemmelighed. Såvidt jeg ved er det en praksis Samsung Electronics Nordic AB køre med - typisk har jeg set det omtalt på diverse shops. Jeg har bl.a fået bekræftet, at den garanti omtalt på denne shop også gælder Danmark: http://www.digitaltvexperten.se/index.php?page=produkter& ;kat=2&sub=4&sud=7&prod=591 |
|
![]() |
|
HisLogin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
http://www.digitaltvexperten.se/index.php?page=produkter& ;kat=2&sub=4&sud=-1&prod=591 Prøver lige linket igen! |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Hvorfor er man mon egentlig stadig interesseret i dette tv,når der er så mange indikationer på at Pana.pv60 faktisk er bedre? Er det ene og alene p.g.a det bedre design?(det kan jo heller ikke være prisen) |
|
![]() |
|
![]() |
Hvilke indikationer???? Den test jeg har set hvor de har været oppe mod hinanden - får de samme karakter: http://www.mediatotaal.nl/downloads/mt5-2006/plasma_tv_test. pdf Og I det svenske forum har nogle sammenlignet dem 'side by side' og mener billedet minimum er på højde med pv60! http://www.minhembio.com/forum/lofiversion/index.php/t123521 -300.html Jeg har set begge - dog ikke 'side by side' ! Billedmæssigt syntes jeg de er stort set ens - men designmæssigt er samsungen altså bare lysår foran. Man kan få samsungen til ca. 17.5 K med dansk garanti - det er vel ikke så meget mere end 42" pv60?
|
|
![]() |
|
![]() |
"Billedet står riddy flot, og (næsten) på højde med PV60E. Jeg har Q-modellen, og syntes den er hamrende flot. " Skal ikke kunne sige om den er bedre end Pana-(som er rigtig god)-men er den det,så er det da den første Samsung som er det! Erkender at Pana. tangerer "grim".....men det er jo ikke KUN udseendet der tæller......og de koster jo det samme. Iøvrigt ser det ud til på billedet herunder,at den er smaskfuld af reflekser i frontglasset,hvad jeg ikke kan fordrage. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |