recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung ps-42c/q7H
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung ps-42c/q7H

Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
PalleSimonsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2006 kl. 08:03
Hvad står 50´´ I ??
Til top
Johnny37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Maj-2005
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2006 kl. 08:29

http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=209322

Fra. 24.899 i Danmark :-) kender ikke prisen i Tyskland

Til top
Ziersen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Juni-2006
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2006 kl. 10:42
Ja jeg kender heller ikke prisen i Tyskland, men jeg er heller ikke specielt interesseret i at købe det i Tyskland, idet de har nogle andre garantier osv end i danmark. Men et fælleskøb i Danmark ville jeg bestemt ikke sige nej til. Ville være lækkert hvis eventuelt Tapeconnection kunne sælge dem???
Til top
Jalokin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-April-2006
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2006 kl. 10:53

Jeg er ejer af dette udmærkede fjernsyn.

Jeg kan sige jeg er yderst tilfreds, har ikke oplevet dansende pixels eller flimren. Billedet står riddy flot, og (næsten) på højde med PV60E. Jeg har Q-modellen, og syntes den er hamrende flot.

Angående garanti, ja, så længe der er et forhandler stempel i det DANSKE garanti bevis, som følger med købet i Tyskland, skal Nordic altid yde samme garanti som tv købt i DK, da det er EU land (Tyskland) det kommer fra. Men indtil nogen direkte har oplevet problemet, vil denne tvivl desværre altid opstå.

Mvh/
Nikolaj
Til top
Ziersen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Juni-2006
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2006 kl. 11:52

Jalokin--> ja det er rigtigt nok, men er det også sådan med dansende pixel? Altså i danmark er der jo nul-garanti, hvorimod dette er der ikke i tyskland? Og man skal også sende det retur til sælger hvis der sker noget med det?

En anden ting, må man spørge hvad du har givet for det nede i Tyskland??

Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2006 kl. 12:00
Oprindeligt skrevet af Ziersen Ziersen skrev:

Jalokin--> ja det er rigtigt nok, men er det også sådan med dansende pixel? Altså i danmark er der jo nul-garanti, hvorimod dette er der ikke i tyskland? Og man skal også sende det retur til sælger hvis der sker noget med det?

En anden ting, må man spørge hvad du har givet for det nede i Tyskland??

står allerede beskrevet i tråden.......14k fra Tyskland

Til top
nvnv Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-Juni-2006
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2006 kl. 12:04

Hej Ziersen

Hvor for du det der med nul pixel garanti i danmark fra. det står der ikke noget om på samsung dk hjemmeside. Der står tværtimod at der er felter man skal acceptere der kan komme pixelfejl.

mvh Niels

Til top
HisLogin Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-April-2006
Point: 127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2006 kl. 12:57
Oprindeligt skrevet af nvnv nvnv skrev:

Hej Ziersen

Hvor for du det der med nul pixel garanti i danmark fra. det står der ikke noget om på samsung dk hjemmeside. Der står tværtimod at der er felter man skal acceptere der kan komme pixelfejl.

mvh Niels

Tror det er det man kalder en offentligt kendt hemmelighed.

Såvidt jeg ved er det en praksis Samsung Electronics Nordic AB køre med - typisk har jeg set det omtalt på diverse shops.  Jeg har bl.a fået bekræftet, at den garanti omtalt på denne shop også gælder Danmark:

http://www.digitaltvexperten.se/index.php?page=produkter& ;kat=2&sub=4&sud=7&prod=591

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2006 kl. 13:00
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2006 kl. 13:33

Hej!

Hvorfor er man mon egentlig stadig interesseret i dette tv,når der er så mange indikationer på at Pana.pv60 faktisk er bedre?

Er det  ene og alene p.g.a det bedre design?(det kan jo heller ikke være prisen)

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2006 kl. 14:00
Oprindeligt skrevet af lrev på jobbet lrev på jobbet skrev:

Hej!

Hvorfor er man mon egentlig stadig interesseret i dette tv,når der er så mange indikationer på at Pana.pv60 faktisk er bedre?

Er det  ene og alene p.g.a det bedre design?(det kan jo heller ikke være prisen)

Hvilke indikationer????

Den test jeg har set hvor de har været oppe mod hinanden - får de samme karakter: 

http://www.mediatotaal.nl/downloads/mt5-2006/plasma_tv_test. pdf

Og I det svenske forum har nogle sammenlignet dem 'side by side' og mener billedet minimum er på højde med pv60!

http://www.minhembio.com/forum/lofiversion/index.php/t123521 -300.html

Jeg har set begge - dog ikke 'side by side' ! Billedmæssigt syntes jeg de er stort set ens - men designmæssigt er samsungen altså bare lysår foran. Man kan få samsungen til ca. 17.5 K med dansk garanti - det er vel ikke så meget mere end 42" pv60?

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2006 kl. 14:09

"Billedet står riddy flot, og (næsten) på højde med PV60E. Jeg har Q-modellen, og syntes den er hamrende flot. "

Skal ikke kunne sige om den er bedre end Pana-(som er rigtig god)-men er den det,så er det da den første Samsung som er det!

Erkender at Pana. tangerer  "grim".....men det er jo ikke KUN udseendet der tæller......og de koster jo det samme.

Iøvrigt ser det ud til på billedet herunder,at den er smaskfuld af reflekser i frontglasset,hvad jeg ikke kan fordrage.

Til top

Besvar Besvar Side  <1234 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu