|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
Er det denne BD? http://www.moviezoo.dk/blu-ray-film/Girls-Aloud-Tangled-up-l ive-from-the-02-bluray_ENS0602517827424 Jeg kender dem ikke, men fuck, de er da ikke grimme de tøser. Hvad koster den evt? [/QUOTE] ja det er den, du kan få den for 75,- |
||
![]() |
||
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
![]() |
|
Inden i køber EU modeller med tvivlsom garanti osv. har i så overvejet at forhøre jeres nærmeste autoriserede TV pusher om de vil være med på prisen? Eller ihvertfald et godt tilbud?
Vi er mange sælgere der undrer os over at folk blindt køber på nettet istedet for at høre hos Expert først(der hvor jeg nu engang arbejder), for vi er da villige til at lave gode tilbud - også mod netbutikker! Jeg lover ikke at vi nødvendigvis kan matche de samme priser, men vi kan da gøre et forsøg. Der er ihvertfald ingen grund til at afskrive os fra starten af ;) Mvh! |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Det gjorde jeg netop også sidste gang jeg skulle. Mit tv var hos komplet til 13.500, men 15.000 i elgiganten. Men dem kunne jeg så få til at gå 1500kr ned, og så kunne jeg få det med det samme. Jeg var så både i fona og expert dengang, men de ville ikke gå ned. Ikke dengang i hvertfald. Men jeg prøver som regel. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|
Det kan jo være, at nogle folk tror, at det er blevet forbudt at prutte om prisen... Redigeret af Firebird - 17-Oktober-2009 kl. 17:47 |
||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |