recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung PS50B650 vs. PS50B655.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung PS50B650 vs. PS50B655.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2009 kl. 17:27
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Jamen tillykke med det.

Så må jeg snart købe noget af dig igen, så jeg kan komme til at se det, i de rigtige omgivelser. Det er jo ikke det samme at se dem i en butik.

Jo tak for det.

Jeg har en Girls aloud koncert på blu-ray tilsalg, så du skal være velkommen

Er det denne BD?

http://www.moviezoo.dk/blu-ray-film/Girls-Aloud-Tangled-up-l ive-from-the-02-bluray_ENS0602517827424

Jeg kender dem ikke, men fuck, de er da ikke grimme de tøser.

Hvad koster den evt?

[/QUOTE]

ja det er den, du kan få den for 75,-

Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2008
Point: 385
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2009 kl. 17:30
Inden i køber EU modeller med tvivlsom garanti osv. har i så overvejet at forhøre jeres nærmeste autoriserede TV pusher om de vil være med på prisen? Eller ihvertfald et godt tilbud?

Vi er mange sælgere der undrer os over at folk blindt køber på nettet istedet for at høre hos Expert først(der hvor jeg nu engang arbejder), for vi er da villige til at lave gode tilbud - også mod netbutikker!
Jeg lover ikke at vi nødvendigvis kan matche de samme priser, men vi kan da gøre et forsøg.

Der er ihvertfald ingen grund til at afskrive os fra starten af ;)

Mvh!

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2009 kl. 17:42

Oprindeligt skrevet af Nick_S Nick_S skrev:

Inden i køber EU modeller med tvivlsom garanti osv. har i så overvejet at forhøre jeres nærmeste autoriserede TV pusher om de vil være med på prisen? Eller ihvertfald et godt tilbud?

Vi er mange sælgere der undrer os over at folk blindt køber på nettet istedet for at høre hos Expert først(der hvor jeg nu engang arbejder), for vi er da villige til at lave gode tilbud - også mod netbutikker!
Jeg lover ikke at vi nødvendigvis kan matche de samme priser, men vi kan da gøre et forsøg.

Mvh!

Det gjorde jeg netop også sidste gang jeg skulle.

Mit tv var hos komplet til 13.500, men 15.000 i elgiganten. Men dem kunne jeg så få til at gå 1500kr ned, og så kunne jeg få det med det samme.

Jeg var så både i fona og expert dengang, men de ville ikke gå ned. Ikke dengang i hvertfald.

Men jeg prøver som regel.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2009 kl. 17:46

Oprindeligt skrevet af Nick_S Nick_S skrev:

Mvh!

Det kan jo være, at nogle folk tror, at det er blevet forbudt at prutte om prisen...

Redigeret af Firebird - 17-Oktober-2009 kl. 17:47
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu