Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
JKN.
Bruger
Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 81
|
Emne: SAMSUNG PS50C7705 Plasma TV Sendt: 26-Marts-2010 kl. 14:05 |
Så er Samsung nye 3D readyPS50C7705 Plasma TV prissat hos Hifiklubben.
15990,- for 50" 27990,- for 63"
set i dag på deres hjemmeside
|
JKN
Panasonic 65 HZ1000 tv. Apple tv. Yamaha RX A860 receiver. onwall Audiovector Aventage R Arrete Sub. Panasonic ub820 Uhd afspiller
SUB: Harbo Sound SUB 10 <
|
|
malke
Bruger
Oprettet: 22-Juni-2007
Sted: Solrød Str., DK
Point: 201
|
Sendt: 05-April-2010 kl. 11:04 |
Nogen der har set på ovenstående model, og som har en mening om dette tv? :)
|
|
.FTH'
Guld medlem
Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Point: 819
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 00:37 |
bump
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
PhDream
Guld medlem
Oprettet: 28-Februar-2009
Point: 737
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 02:14 |
Kommer den ikke også i 58"?
|
|
mobanet
Bruger
Oprettet: 27-August-2005
Point: 184
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 15:43 |
PhDream skrev:
Kommer den ikke også i 58"? |
Nej den kommer vist kun i 50" og 63".
Jeg var selv helt sikker på at jeg skulle have 63", men efter at have læst dette indlæg på avforums, så er jeg ikke helt sikker længere.
Link her:
|
|
|
kskruger
Guld medlem
Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 18:28 |
mobanet skrev:
PhDream skrev:
Kommer den ikke også i 58"? |
Nej den kommer vist kun i 50" og 63".
Jeg var selv helt sikker på at jeg skulle have 63", men efter at have læst dette indlæg på avforums, så er jeg ikke helt sikker længere.
Link her:
|
Nu må vi se hvad flatpanels.dk siger til den, når de tester den. Men ligesom med Panasonic VT20, så virker det som om, at det har 3D har sin pris på billede kvaliteten på de nye skærme.
|
|
PhDream
Guld medlem
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 18:39 |
Jeg har selv en 58" B855 for øjeblikket. Den har været udstillet som demo model, og jeg ved ikke om det er derfor dette tv er så mangelfuldt eller ej, men den lider virkelig af nogle slemme fejl: farvestik i siderne af skærmen, "tearing" af objekter ved hurtig bevægelse eller panorering, tænder af sig selv for så at slukke sig selv efter ca. 30 sek., HØJ summen (hvilket faktisk er det mindste af problemerne).
Jo flere plasmaer jeg prøver, jo mere mister jeg troen på denne teknologi. Desværre, må man sige, for det er fedt, at se film og game på en 58"!
Jeg tør simpelthen ikke satse på efterfølgeren, før nok mennesker har købt den og delt ud af deres erfaringer.
Redigeret af PhDream - 11-April-2010 kl. 18:40
|
|
kskruger
Guld medlem
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 18:53 |
PhDream skrev:
Jeg har selv en 58" B855 for øjeblikket. Den har været udstillet som demo model, og jeg ved ikke om det er derfor dette tv er så mangelfuldt eller ej, men den lider virkelig af nogle slemme fejl: farvestik i siderne af skærmen, "tearing" af objekter ved hurtig bevægelse eller panorering, tænder af sig selv for så at slukke sig selv efter ca. 30 sek., HØJ summen (hvilket faktisk er det mindste af problemerne).
Jo flere plasmaer jeg prøver, jo mere mister jeg troen på denne teknologi. Desværre, må man sige, for det er fedt, at se film og game på en 58"!
Jeg tør simpelthen ikke satse på efterfølgeren, før nok mennesker har købt den og delt ud af deres erfaringer. |
Personligt, ville jeg aldrig købe en demo, grunden til at de har fået den retur, har nok været nogle af de problemer du oplever. Så hvis jeg var dig, send den retur mens du kan, med mindre Samsung support kan sikker dig, at det kan løses.
Ang. tænde og slukke af sig selv, det kan du slå fra inde i menu'en. Find punktet, hvor den opdatere sig selv, slå det fra og du oplever det ikke igen.
|
|
Lennon
Guld medlem
Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 19:20 |
PhDream skrev:
Jeg tør simpelthen ikke satse på efterfølgeren, før nok mennesker har købt den og delt ud af deres erfaringer. |
Det med at den tænder og slukker af sig selv er ikke en fejl, men en indstilling med noget automatisk opdatering som kan slås fra .
Min kammerat har samme model i 58", - og den spiller bare max ( brummer dog ad H til !). Men serien har været en af de lidt mere uheldige fra Samsung pga nævnte støj . Til gengæld er det Samsungs absolut bedste billedperformer indti nu . .
|
Samsung PS63C7705 Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm
|
|
PhDream
Guld medlem
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 20:07 |
Mener, at jeg har slukket for aut. opdatering, for jeg har erfaring med det. Tjekker det igen, for en sikkerheds skyld.
Anyway, der er stadig 3 store mangler: tearing, farvestik i siderne + toppen, summen. Billedet er lækkert, men det ødelægges af tearing og farvestik. Har prøvet at justere på farvebalancen, men det hjælper ikke, da problemet eksisterer i bestemte steder og ikke over det hele. Summen kunne jeg godt leve med, da man kan abstrahere fra den, når man koncentrerer sig om det, der sker på skærmen.
EDIT: har også opdateret FW, for at se om det ikke hjalp på tearing, da det må være noget med processorens behandling af bevægelse. FW hjalp ikke.
Redigeret af PhDream - 11-April-2010 kl. 20:09
|
|
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 20:10 |
Nu må vi se hvad flatpanels.dk siger til den, når de tester den. Men ligesom med Panasonic VT20, så virker det som om, at det har 3D har sin pris på billede kvaliteten på de nye skærme.
ud over det er prisen, alt skal være så billig som mulig. ergo mange flere fejl end ellers. jeg kan ikke forstå en g20 eller 855 skal summe så højt.
Redigeret af xcardman - 11-April-2010 kl. 20:12
|
|
kskruger
Guld medlem
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 20:15 |
Ang. probelmerne med farverne i top og sider, så er det kun 58B855 som har dette, 50" udgaven har det ikke. Jeg ville stadige forhøre mig hos Samsung support, om det kan afhjælpes.
Har du prøvet, at lægge den seneste firmware ind?
|
|