recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung PS58B855 billedfejl - modelfejl ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung PS58B855 billedfejl - modelfejl ?

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
Lukket bruger 2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 586
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2009 kl. 08:10

Som så ringer til Samsung Prestige ! Det virker ikke gennemtænkt, at komme med en sådan udtalelse. Det eneste alternativ er at køre skærmen gennem almindelig rep med de 3 ugers ventetid til følge.

Hvis først skærmen har været omkring Prestige er det KUN Samsung der må håndterer den.
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2009 kl. 10:06
Oprindeligt skrevet af Rysz Rysz skrev:

Som så ringer til Samsung Prestige ! Det virker ikke gennemtænkt, at komme med en sådan udtalelse. Det eneste alternativ er at køre skærmen gennem almindelig rep med de 3 ugers ventetid til følge.

Hvis først skærmen har været omkring Prestige er det KUN Samsung der må håndterer den.
Øhh, nu er jeg så ikke helt sikker på, hvilket indlæg du svarer på, men hvis det er mit det forrige indlæg du hentyder til, så må jeg skuffe dig og sige, at du tager bare en lille smule fejl.
 
Bureaukratiet hos Samsung kan bedst sidestilles med det administrative kaos i "Asterix indtager Rom", hvor håbløse regler sejrer over rationalet og hensynet til mig som kunde.
Til top
Lukket bruger 2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 586
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2009 kl. 10:37
Jeg svarede på indlægget, hvor Samsung selv beder kunden kontakte forhandleren i stedet for.
 
Kender udemærket Samsung manglende organisering internt.
 
Jeg har selv klaret en sag med kunde der brokkede sig over brummeri fra PSU'en. Ingen problemer fra min side. Vi fandt noget andet til kunden.
 
Men da skærmen een gang havde været anmeldt hos Prestige har det resulteret i, at skærmen nu på 3 mdr. stadig står i butikken og venter på, at Samsung skal finde ud, hvordan de håndterer sådan en sag. Jeg behøver nok ikke sige, at jeg ikke just er imponeret !
 
Så min udtalelse omkring det, at det KUN er Samsung der må håndterer skal ikke ses rent juridisk. Selvfølgelig må kunden brokke sig til forhandleren og denne SKAL sådan set også tage sagen, men Samsung har indrettet sig sådan, at det bliver en rent helvede for forhandleren at gå videre med sagen, hvis den blot een gang har været anmeldt til Prestige !
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2009 kl. 10:52

Okay, det var en bedre forklaring. Smile

Hvis man ikke ved, hvordan man arbejder i Samsung, eller hvordan man får fat i attest 117, kan man se en demonstration her: http://www.youtube.com/watch?v=PZH-9Ik8b6U LOL
Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2005
Status: Offline
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2009 kl. 23:43
hobbyman, noget nyt i sagen? Jeg ringede til Samsung angående buzz problemet og fik at vide at de intet ville gøre ved dette problem på 58"
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
Til top
Hobby Man Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 16-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 17:43
Bleze, jeg har fået en ny 58b855 som har samme problemer med skygger. Så det hjalp ikke men jeg lever med det. Jeg kan set at du har problemer med brum/støj hvilket ingen af mine 2 skærme har haft. Er jeg bare halv-døv?

For st sætte det i perspektiv: Jeg har en TDC-TV boks, en Sony blu-ray 350 og en energisparepære fra Ikea. Af dem er det mit Samsung som siger mindst og jeg kan overhovedet ikke høre det fra 3,5 meter afstand selv når lyden er helt skruet ned. Men jeg kan høre alle de andre komponenter og TDC-TC boksen er sat på luftpuder for at reducere støjen! Flere gange har jeg tænkt at "nu har jeg dig!" (støjen altså), blot for at konstatere at det var en af de andre komponenter der laver støjen. Jo, hvis jeg lægger øret ind mellem skærmen og væggen er der selvfølgelig lidt snerren men det er HELT unden betydning i praksis. Iøvrigt har jeg ikke profil på Flatpanels, men jeg læser da med.


Redigeret af Hobby Man - 29-December-2009 kl. 18:08
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 19:02
Oprindeligt skrevet af Hobby Man Hobby Man skrev:

Bleze, jeg har fået en ny 58b855 som har samme problemer med skygger. Så det hjalp ikke men jeg lever med det. Jeg kan set at du har problemer med brum/støj hvilket ingen af mine 2 skærme har haft. Er jeg bare halv-døv?

For st sætte det i perspektiv: Jeg har en TDC-TV boks, en Sony blu-ray 350 og en energisparepære fra Ikea. Af dem er det mit Samsung som siger mindst og jeg kan overhovedet ikke høre det fra 3,5 meter afstand selv når lyden er helt skruet ned. Men jeg kan høre alle de andre komponenter og TDC-TC boksen er sat på luftpuder for at reducere støjen! Flere gange har jeg tænkt at "nu har jeg dig!" (støjen altså), blot for at konstatere at det var en af de andre komponenter der laver støjen. Jo, hvis jeg lægger øret ind mellem skærmen og væggen er der selvfølgelig lidt snerren men det er HELT unden betydning i praksis. Iøvrigt har jeg ikke profil på Flatpanels, men jeg læser da med.
 
Du kan stadig godt være halvdøv . . Min kammerat er ved at blive drevet til vanvid af støjen fra hans 58b855, og jeg kan til gengæld overhovedet ikke høre det . Confused    
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu