recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung PS59D7005DK
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung PS59D7005DK

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 893
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung PS59D7005DK
    Sendt: 25-August-2011 kl. 09:34
Er der nogen herinde der kan give en tilbagemelding på Samsung PS59D7005DK, eventuelt en minianmeldelse.
Vakler mellem Samsung 592 D7005DK og Panasonic 55VT30, men ville jo gerne have de 4" mere hvis ellers kvaliteten var okay.
Har ledt med lys og lygte efter en sammenlignende anmeldelse, men indtil nu uden held.
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
rokujuuyon Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-Januar-2008
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2011 kl. 16:44

Jeg havde et i lidt over en uge, så har du nogle spørgsmål skal jeg svare på dem så godt som jeg kan.

I mit tilfælde var jeg fuldt ud tilfreds med billedet, men kunne ikke leve med den i min opfattelse ekstreme mængde af buzz det havde. 

Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 893
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2011 kl. 17:21
Tak for din respons

Mit første spørgsmål er hvor du har købt det, jeg ville jo ikke ønske at få det eksemplar du har returneret.

Dernæst når du snakker plasma buzz er det så tilstede hele tiden eller kun ved helt lyse billeder. Mit Panasonic 50VT20 buzzer også, men kun ved helt lyse billeder kan jeg høre det på en afstand over 3 meter, ved almindeligt brug skal jeg helt hen på under en meter for at høre det buzzer.
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
rokujuuyon Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-Januar-2008
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2011 kl. 20:41

Det var købt ved Proshop.

Sagen var den at det til at starte med havde en død pixel - en tekniker fra Samsung kom ud og skiftede panelet, og efter det blev buzz'en meget værre.

Før det blev skiftet var lyden nok ca. som dit VT20, men efter kunne det altid høres med mindre volumen var skruet højt op. Umiddelbart kunne det dermed tyde på at det er en chance om man får en model der larmer eller ej, og jeg orkede ikke til at skulle igennem en masse sceancer med returneringer så jeg er på udkig efter et andet TV nu.

Redigeret af rokujuuyon - 27-August-2011 kl. 20:42
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu