recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung PS63 ghosting = 3D viewpoint
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung PS63 ghosting = 3D viewpoint

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
reneAalborg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-November-2009
Sted: DK
Status: Offline
Point: 129
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung PS63 ghosting = 3D viewpoint
    Sendt: 12-November-2010 kl. 01:13
Har endelig fået mig et Samsung PS63C7705 - og er generelt glad for det - stort!

Men, jeg sad og så en 3D trailer i går og havde lidt crosstalk/ghosting. Jeg fandt frem til 3D viewpoint setting, som med et par nøk nedad skalaen der går fra -5 til +5, fint løste det problem (ihvertfald i den scene hvor det var mest udtalt). Det var rart, for jeg har tit set problemet på 3D skærme.

Men her til aften så jeg samme scene igen, med det samme par briller på, og ghostingen var langt mere udtalt, og ingen indstilling mellem de -5 og +5 var noget nær nok til at hjælpe på det! Meget forstyrrende og ødelæggende.
(Jeg forsøgte mig også med picture correction inde under 3D menuen, men det bytter bare om på venstre og højre øje)

Samme setup, mediestreamer, TV, briller og mørklagt rum uden anden elektronik end TV´et..

Nogen der har oplevet dette?

Redigeret af reneAalborg - 13-November-2010 kl. 20:25
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2010 kl. 20:00
Det var self ikke depth jeg stillede på, det er kun tilgængeligt ved 2D til 3D konvertering, det var 3D viewpoint. Men ligemeget hvad, er problemet løst med en firmware opdatering.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2010 kl. 20:11
 - et anbefalesesværdigt TV ? ?
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2010 kl. 20:20
Helt klart - og med prisfaldet til ca. 18.700 - endnu mere attraktivt.
Jeg er vant til at komme i et "Kuro hjem" og er fint tilfreds med Samsungs sortniveau.

Jeg er lidt generet af plasmabuzzen - Kuro vennen kan ikke høre det.. Håber at det ændrer sig når der gået et par hundrede timer, men er ikke sikker på det sker, der er blandede erfaringer på andre forum´er.
Billedkvalitetsmæssigt er det svært ikke at blive begejstret over at man får 63 gode 3D tommer for under 20000 med 5 års forsikring i Hifi Klubben.

Redigeret af reneAalborg - 22-November-2010 kl. 14:59
Til top
Fabricius Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-December-2004
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2010 kl. 14:16

Nu har jeg søreme også bestilt et :-)

Med den gratis tilbehørspakke (2 ekstra briller + nogle film) blev fristelsen for stor!
Jeg glæder mig.
M.h.t. buzz så sidder vi næsten 6 meter fra fjernsynet, så det bliver næppe et problem.

M.v.h.
Henrik.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2010 kl. 14:22
det med buzz kommer så meget an på rummet..

Havde en V10´er der var irriterende, men når man kom tæt på den så var det ikke sindssygt så meget den larmede, det er simpelthen akustikken i min lejlighed med rå vægge og få billeder som var med til at forstærke lyden.. hvorimod mine forældres G20 50" som buzzer væsentligt højere, ikke høres 3 meter væk. grundet reoler, gulvtæppe og skabe..

Så størrelsen af rummet er ikke altid det mest vitale...

buzz der kommer fra bagpanelet, er også væsentligt lettere at skærme imod, end når det slipper ud fra fronten.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu