recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung PS63C7705 - For tidligt for 3D?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung PS63C7705 - For tidligt for 3D?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 7237
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2010 kl. 06:47
Men hvis det er rigtigt. Så skal han jo bare beholde sin pioneer
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2007
Sted: Denmark
Point: 1179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2010 kl. 06:58
Jeg ville aldrig gå af med et Pio blot for 3d. Især line bleed syntes jeg har været slemt på de Samsung plasma jeg har set. Det er der også på mit nuværende LG 550n i sådan en grad at jeg overvejer at sende det til rep.

Jeg har aldrig set det i særlig udtalt grad på Panasonic og slet ikke på Pioneer. Jeg ved der er fordele og ulemper ved begge teknologier. Men line bleed er IMO er næsten lige så stort problem som dårlige betragtningsvinkler osv. Det er jo ikke engang kun ved logoer i reklamer, men kan også optræde i film, serier osv., hvor der er vandrette objekter.
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
allando Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 380
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2010 kl. 09:23

Jeg har haft et PS63C7705 i 11 dage. Jeg returnerede "vidunderet" pga alt for meget "buzz". På nogle plasmaer er buzz-lyden værst ved lyse farver, men her var den konstant. Ved 3D blev den sindsyg uudholdelig. Jeg var vildt imponeret over både 2D og 3D billedkvaliteten. Jeg kunne desværre ikke holde mislyden ud. Jeg siger ikke, at alle PS63C7705´ere buzzer, men jeg har personligt ikke oplevet et uden buzz!!! Så er du advaret.... 

Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Point: 1135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2010 kl. 09:37
Oprindeligt skrevet af allando allando skrev:

Jeg har haft et PS63C7705 i 11 dage. Jeg returnerede "vidunderet" pga alt for meget "buzz". På nogle plasmaer er buzz-lyden værst ved lyse farver, men her var den konstant. Ved 3D blev den sindsyg uudholdelig. Jeg var vildt imponeret over både 2D og 3D billedkvaliteten. Jeg kunne desværre ikke holde mislyden ud. Jeg siger ikke, at alle PS63C7705´ere buzzer, men jeg har personligt ikke oplevet et uden buzz!!! Så er du advaret.... 

Jeg så en i hifiklubben i slagelse hvor den hang i et helt musestille lydisoleret højttalerlokale og jeg kunne intet hører fra skærmen ligegyldigt hvor tæt jeg var på den.
Til top
9els1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Oktober-2004
Sted: Odder, Danmark
Status: Online
Point: 389
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2010 kl. 11:12

Jeg kan hellere ikke høre nogt buzz på mit PS63C7705. Det kunne jeg til gengæld på det Panasonic 42G20 jeg lige har solgt...

Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2010 kl. 11:49
Nu kommer jeg så fra et KRP 500M, og jeg må ærligt indrømme at jeg kun savner mit Pioneer når der snakkes sort niveau.
Billedet behandlingen, farverne og shadow detail på tv'et, er på højde på mit forrige Pioneer tv. Og så er det jo skønt ikke at skulle have en ekstra tuner boks.
Der er lidt line bleed og retention på mit tv'et. Line bleed ligger jeg kun mest mærke til ved reklamer, ved film og lignende ligger jeg ikke mærke til det.
Retention kan man se efter man efter man har set en film med sorte bjælker. Det forsvinder hurtigt efter 1 min eller 2.
Spiller også en del konsol på det, og der er retention ikke det store problem.
Mit buzzer ikke så meget, et lille nøk mere end mit Pioneer gjorde. Ligger ikke mærke til det ved alm daglig brug Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu