recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung PS63C7705+Slim vægbeslag bestilt.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung PS63C7705+Slim vægbeslag bestilt.

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2010 kl. 00:56
Sæt en god Blu-Ray film på den skærm, så skal du se løjer:)

Men tillykke med skærmen. Dejligt, at du endelig er hoppet med på bølgen.
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2010 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af vasif vasif skrev:

Sæt en god Blu-Ray film på den skærm, så skal du se løjer:)

Men tillykke med skærmen. Dejligt, at du endelig er hoppet med på bølgen.
Jeg glæder mig godt nok også til at se Blu-ray film på den, men, jeg glæder mig bestemt også til at se sport på den.

Takker. Øøøh, hvilken bølge? 3D? Det er nu ikke på grund af 3D at jeg har købt skærmen, men, fordi jeg synes at det er det bedste køb i den størrelse (60"- 65") i øjeblikket. En 50" Panasonic V/T20 ville blive for lille efter et års tid, og jeg har ikke lyst til at købe nyt så tit. Big smile

Redigeret af Firebird - 07-Juli-2010 kl. 19:29
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2010 kl. 19:27

Redigeret af Firebird - 07-Juli-2010 kl. 19:27

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Point: 823
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2010 kl. 21:50

Har du fået skærmen?

Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2010 kl. 18:35
Oprindeligt skrevet af Leviathan.jk Leviathan.jk skrev:

Har du fået skærmen?

Hej. Sorry, at jeg ikke har svaret før, men, jeg har været på ferie. Ja, jeg har fået skærmen, og den hænger fint på væggen. Der er ingen problemer med den. Jeg kan godt nok høre strømforsyningen svagt ved lav lydstyrke, men, jeg sidder også kun 2.5 meter fra skærmen når jeg læner mig tilbage og smider fusserne op på puffen foran mig. Ved normal lydstyrke kan jeg ikke høre strømforsyningen. Jeg er meget tilfreds med skærmen indtil nu.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2010 kl. 19:10
Hej Firebird , tillykke med " den lille ny "Smile....
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2010 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej Firebird , tillykke med " den lille ny "Smile....
MVH
Hej, takker. Jeg synes nu ikke at 63 tommer er sååå "lille" på den korte afstand...Big smile

JVC X3
?
?
?
?
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2010 kl. 20:20
Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Har du fået skærmen?

Hej. Sorry, at jeg ikke har svaret før, men, jeg har været på ferie. Ja, jeg har fået skærmen, og den hænger fint på væggen. Der er ingen problemer med den. Jeg kan godt nok høre strømforsyningen svagt ved lav lydstyrke, men, jeg sidder også kun 2.5 meter fra skærmen når jeg læner mig tilbage og smider fusserne op på puffen foran mig. Ved normal lydstyrke kan jeg ikke høre strømforsyningen. Jeg er meget tilfreds med skærmen indtil nu.

Kan du ikke tage lidt billeder af den? Og hvordan den tager sig ud i stuen, særligt med størrelsen af den?

Har selv tænkt på at købe skærmen nemlig.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2010 kl. 20:54
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Har du fået skærmen?

Kan du ikke tage lidt billeder af den? Og hvordan den tager sig ud i stuen, særligt med størrelsen af den?

Har selv tænkt på at købe skærmen nemlig.
Jeg venter med billeder til jeg har købt et nyt kamera, og det gør jeg næste måned når jeg skal have noget Marantz. Den ser godt ud i min stue da den hænger på en 5.5 meter lang væg. Dog ikke lige i midten af den. Den sorte titaniumsramme er kulsort om aftenen. Ingen refleksioner. Dejligt! Jeg bruger foreløbigt indstillingerne fra mantisboxer: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1245336 Jeg har dog Gamma på +2!

Jeg kan desuden anbefale det originale slimbeslag. Det yderste af skærmen er kun 6 cm fra væggen. NICE! Tongue

Redigeret af Firebird - 06-August-2010 kl. 21:24

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2010 kl. 21:07
Forresten. Skærmen er rigtig god i dagslys. Dette er ikke uvæsentligt for mange. Sort er ikke gråt, men, sort. Dog ikke på KURO niveau, men, til gengæld er shadow details rigtig gode. Farverne er også i top. Man skal se skærmen hjemme hos sig selv og indstille/kalibrere den nogenlunde fornuftigt før man kan se hvor god denne skærm egenligt er. Jeg har for i øvrigt ikke haft nogle som helst problemer med retention. Desuden var skærmen opdateret. Mener det er version 1015.

3D har jeg slet ikke beskæftiget mig med, og jeg har endnu ikke fået eftersendt de 3D briller der skulle følge med skærmen, så dem rykker jeg lige for på mandag.

Efter min mening er det klart det bedste købt i denne størrelse (63/65 tommer).

Redigeret af Firebird - 06-August-2010 kl. 21:10

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2010 kl. 21:31
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2010 kl. 21:49
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Desuden var skærmen opdateret. Mener det er version 1015.

Du ved godt at den sidst nye firmware er 10.16?

Så vidt jeg har læst mig frem har det ingen betydning for Danmark, eller tager jeg fejl?

JVC X3
?
?
?
?
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu