|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|||
Nu har jeg lige skiftet mine indstillinger til: http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=17384 Dog med den forskel at jeg har sort tone på mørkest, kontrast på 80, lysstyrke på 50 og farve på 49.
Redigeret af Firebird - 06-August-2010 kl. 22:01 |
||||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|||
![]() |
||||
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
Det er faktisk ikke altid, de skriver noget om hvad det gør. Så det er en hel vane bare at tage dem allesammen.
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
![]() Nå, knalder jag den bare ned. Så har jeg den da. ![]() Redigeret af Firebird - 06-August-2010 kl. 22:27 |
||||
||||
![]() |
||||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() |
|||
hej Firebird
tillykke med skærm, jeg troeder at du var gået under jord da vi ikke har hørt noget fra dig i så lang tid
![]() der lyder super godt at du er fin tilfreds med den...
|
||||
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Redigeret af Firebird - 11-August-2010 kl. 17:48 |
||||
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |