|
Samsung Q60T kontra Q77T |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og jeg citerer lige mig selv : Det bedste er simpelthen,at læse nogle seriøse testsites , som feks Flatpanels.dk. Og så derefter tage i butikker for at danne sine egne indtryk af design,remote osv
![]() |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tænker du på TV-platformen med apps? Samsung kører Tizen, LG kører webOS. De er begge to fine nok, rimelig nemme i brug. Men ingen af dem opdateres efter køb, så henover TV’ets levetid vil man ikke nødvendigvis få nye apps. Ingen af de to platforme er anbefalelsesværdige efter min mening. Ud over Samsungs absolutte topmodeller (som ikke omfatter Q7og Q6) så har LGs OLED-panel markedets laveste refleksionsgrad på skærmpanelet. Det er både målbart og synligt i praksis. Men det er klart når der kan gengives helt sort på OLED så vil de sorte områder i billedey reflektere mere end semisorte områder på et LCD TV. Det er jo rimelig vanskeligt at absorbere alt lys i en overflade.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |