|
Samsung QE65Q70T vs QE65Q70R |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
GUniT ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-August-2020 kl. 20:18 |
Hey,
Sidder og kigger TV og overvejer og købe et nyt for at skifte mit gamle plasma tv ud , er først og fremmest rigtig træt af den ultra langsomme menu på mit Plasma tv, det var top modellen dengang, men nu om dage, ja ikke så meget. - Nu er jeg ikke den største ekspert på TV's men så vidt jeg kan forstå er Direct Full Array en af de bedre funktioner på et TV, jeg kan se Samsungs nye 2020 top modeller kører med Full Array mens deres mindre modeller kører med Dual LED, så er en smule forvirret har forsøgt at google mig frem og tilbage til forskellen mellem de 2 og hvad man skal vælge.
Enhver hjælp er værdsat :) |
|
![]() |
|
LofterPalle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 399 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil anbefale dig at lige læse denne tråd. Godt nok er du på udkig efter Qled, men der er nogle gode forslag på begge typer Tv i den tråd.
Så til dit spørgsmål: Jeg tolker Full Array er baggrundsbelyst tv. Det sidste forslag du har linket, har en lyssensor der automatisk justere billedet efter lysniveauet i rummet. Den har jeg tidligere haft på et af mine tv, og det var noget skrammel. Må jeg spørger hvad du gør med dit plasma? Ryger den ud til storskrald?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |