recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - samsung qe65q9fn vs sony 75 xf9005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

samsung qe65q9fn vs sony 75 xf9005

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kfalken Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kfalken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: samsung qe65q9fn vs sony 75 xf9005
    Sendt: 04-Juni-2019 kl. 22:51
Hej recordere,
Står i et lille dilemma, hvilken af overnævnte skærme ville i vælge?

- afstand fra skærm ca.4-5m
- sofa er placeret lige ud for skærm
- skal bruges til alm tv, film og sport (fodbold)
- skal hænges på væg
- apple tv kobles til
- budget 15000.-

Mvh
Kfalken 😊


Redigeret af kfalken - 04-Juni-2019 kl. 22:52
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2019 kl. 08:26
Q9FN er, målt på billedkvalitet, en bedre skærm. Om man skal skal gå op i format, er altid en vanskelig vurdering, som nok i sidste ende kun kan kan afgøres individuelt ift. ens forhold i stuen. Personligt ville jeg vælge kvalitet fremfor kvantitet (mindre og bedre TV fremfor større), men der er jo gode argumenter på begge sider.

Jeg ved ikke om du har gjort dig overvejelserne, men indenfor budgettet kan du spare 2.000 kroner og få noget bedre billedkvalitet med LG B8, der er baseret på OLED-teknologi. Så er der penge til overs til en god bunke film i 4K HDR.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu