|
Samsung QLED 2020 DRTV |
Besvar |
Forfatter | |||
bmja2020
Ny bruger Oprettet: 08-September-2020 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-September-2020 kl. 10:06 |
||
Jeg har lige erhvervet mig et 75" Q90T QLED2020 og ser til min forundring at den ikke har DRTV app installeret, jeg kan heller ikke finde den nogen steder i "app store".....
Jeg har ingen antenne forbundet og bruger udelukkende netværk..... Jeg har søgt hvad jeg kan finde på nettet men kan ikke helt gennemskue det, nogle steder står der at det er forsinket grundet COVID-19, andre steder man skal bruge HbbTV? Kan det virkelig passe at man ikke kan få DRTV app på en helt ny generation TV? Jeg vil gerne undgå at skulle bruge mit AppleTV, ikke det ikke virker fint, men der er bare ikke rigtig noget sted at placere det
På forhånd tak
|
|||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Brug en Shield TV, den er meget tynd og kan gemmes bag TVet, og styres via CEC med TV Remoten.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4028 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Redigeret af T-Duck - 08-September-2020 kl. 10:22 |
|||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|||
bmja2020
Funktioner
Tak(0)
|
||
Umiddelbart ser et Shield TV ikke ud til at være tyndere end et AppleTV?.... Men egentlig heller ikke det jeg spurgte efter.... jeg vil jo gerne undgå at skulle have en ekstra boks af nogen art, derfor jeg spørger ind til DRTV app på tv'et
|
|||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4585 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
DRTV findes til Tizen.
En opdateret oversigt over hvilke apps, der findes til hvilke TV-platforme, kan findes her: https://www.flatpanels.dk/streamingguiden.php
App'en ligger dog stadig til godkendelse i Korea for 2020-modellerne, hører vi. Den skulle komme senere, ligesom det er tilfældet til modellerne fra 2019, 2018 mv. |
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4028 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|||
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
||
En extern enhed har meget længere levetid med hensyn til opdateringer end et TV har. Ligeledes er der flere App´s til dem end der er til et TV.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
bmja2020
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har jo en boks, et Apple TV 4k som fungerer super fint. En Nvidia Shield TV er 40mm en AppleTV 4K er 35mm.... måske en Pro version er lidt tyndere, men stadigvæk alt for stor til at kunne være bag tv'et Men jo slet ikke det jeg spørger efter .... |
|||
bmja2020
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jamen alt det kan jeg sagtens forstå, men det er jo ikke det jeg spørger om..... jeg skriver jo netop jeg har et Apple TV 4K, så det kender jeg alt til..... Jeg spøger jo meget direkte ind til om man kan eller ikke kan få DRTV app på et 2020 Samsung TV
|
|||
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
||
Som andre skriver er den ikke kommet endnu, og åbentbart ikke noget om hvornår den kan forventes. Det tog et pænt stykke tid før den kom til LG.
|
|||
|
|||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
http://dr.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/1862/~/hvorfor-er-der-ikke-en-drtv-app-til-mit-helt-nye-samsung-tv%3F
fra maj 2020 - seneste svar er NEJ. Og af en eller anden årsag skal der være nogen på et kontor og mødes med andre for at kunne lave det åbenbart. (de bruger Covid som undskyldning for at der ikke er lavet nogen tests)
|
|||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |