recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung R87 fejl ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung R87 fejl ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rico Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung R87 fejl ?
    Sendt: 24-Juli-2007 kl. 00:17

Hej experter,

Jeg har lige købt et Samaung R87 - fedt fjernsyn. Dog tror jeg at jeg har observeret  en fejl i det. Hvis jeg ændrer min opsætning af billedet (ligegyldigt hvordan) sker der det at efter 30-40 minutter forsvinder billedet (lyden fortsætter) derefter kommer billedet tilbage og de ændringer jeg har foretaget af billed-opsætningen er forsvundet, og billedet er ligesom udgangspunktet.... mystisk   inden jeg sender det til service - kunne jeg lige høre herinde om nogen har observeret det samme ???

Rico

Til top
Rico Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-December-2005
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2007 kl. 23:08

1000 davs,

Alarmen er afblæst - fejlen er rettet og flovt nok var det bare en indstillingsfejl. Men en rigtig mand læser ikke vejledningen (ordentligt)

Det viser sig at der er 2 forskellige modes !! Butik & Hjem, denne skal stå på hjemme. Denne kan ændres i plug & play (måske er det nødvendigt at reset´te fjernsynet - det gøres på panelet på selve fjernsynet. tryk kortvarigt på volume+ eller volume- hvorefter menu holdes inde i 3-5 sekunder. og nu er fjernsynet resat..

Til top
JesperK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-April-2007
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2007 kl. 07:43
Var det da en butiks (udstillings-) model du havde fået?
/Jesper
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu