|
Samsung SEK-3500U Evolution Kit |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DrRetina ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Status: Offline Point: 279 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juni-2015 kl. 19:19 |
Ser ud som om det nye 2015 kit er på gaden. Der er ihvertfald en tråd på over 63 sider på AVSforum om den.
Er der nogen der har modtaget et kit endnu og kan dele erfaringer? Jeg sprang selv sidste års kit over til mit F9005, men tror jeg hopper på det nye 2015 kit.
|
|
Rygning ødelægger dit syn.
![]() ![]() |
|
![]() |
|
myth007 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2015 Sted: Varde, Danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Jeg står i samme situation som dig. Det ser ud som om flere online forhandlere i Tyskland skulle kunne levere om et par uger.
Men jeg ved fra SEK-2500U fra sidste år, at det var vigtigt man købte den rette model til det TV man har. Så er lidt I tvivl om den Tyske er den rette. |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4006 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vær lige obs på, at i p.t. mister HBO, Blockbuster + hbbtv på DR hvis i køber det !!!!
Jeg har testet Tizen, og ovenstående virkede ikke eller var der ikke p.t.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |