|
Samsung skifter til analog ? |
Besvar |
Forfatter | ||
Magnum
Ny bruger Oprettet: 29-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Juni-2012 kl. 13:42 |
|
Min gamle mor har et 2 år gammelt Samsung LE32B465.
Ved installation vælger jeg mpeg 4 og kun digitalkanaler. Alligevel slår det af og til over på analog. Forretningen har oplyst, at det kan ske, hvis man trykker flere gange på 1-tallet. Jeg har dog svært ved at finde en nem måde at få alle kanaler tilbage til digital udover at installere igen. Kan funktionen med dobbelttryk på 1-tallet slås totalt fra så hun på ingen måde kan slå det over på analog ? Vh \Olsen
|
||
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du den sidste nye firmware
|
||
Magnum
Funktioner
Tak(0)
|
|
Umiddelbart kan jeg ikke se der står noget nyt i manualen.
Kan jeg se hvad firmwaren opdaterer specielt ?
|
||
zczc
Super bruger Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
På plads 11 kan der ligge en analog kanal. Løsning: Installér kun digitale kanaler.
|
||
Magnum
Funktioner
Tak(0)
|
|
>
Løsning: Installér kun digitale kanaler.
Det skriver jeg jo netop i linie 2 at jeg gør. Alligevel ligger de analoge der, hvis jeg kører "baglæns".
|
||
Markh
Super bruger Oprettet: 04-August-2006 Sted: København Status: Offline Point: 317 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Samsung skifter mellem analog og digital, hvis man står på en kanal (f.eks. 1) og skifter til kanal 1 igen. /Mark |
||
zczc
Super bruger Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke, hvis de analoge kanaler ikke er kodet ind.
|
||
Smalltalk-80
Ny bruger Oprettet: 28-Juni-2012 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Problemet er at der ikke er et pensionist mode.
Folk der er vokset op med apparater med drejeknapper og trykknapper som kun havde een funktion som gjorde nøjagtigt det samme hver gang man betjente dem, ser ud til at have meget svært ved at omstille sig til en verden med software, onscreen menuer og knapper med flere modes og tilstande. Det er egentlig for dårligt at der ikke bliver tænkt mere over det fra producenternes side. Man kunne have en speciel fjernbetjening uden så mange narrestreger og måske med lidt mere forklarende tekst på knapperne. Eller den findes måske allerede?
|
||
javilha
Super bruger Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Problemet er nok, at Samsung er lidt nørdet og skal lege med teknikken. Det er jo nemmere, at gøre som Panasonic, nemlig det at der er en "tv" tast, hvor man kan vælge, om det skal være "analog" "dvb-t" eller "dvb-c". Det andet er for besværligt.
|
||
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5299 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mvh JørgenT
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19550 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min morfar var vældigt glad for "olderemotemodifikationen"
Klaus |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |