|
Samsung skifter til dynamisk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Foss ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Februar-2012 kl. 22:20 |
Hej
Har en veninde der har følgende tv: Samsung PS43D455A2W Efter en del justeringer, kan det faktisk vise en rimeligt billede, i forhold til prisen, mit store problem er blot at efter 30 min skifter tv'et tilbage til dynamisk indstilling og det er meget overstyret. Det rimelige billede er opnået ved at følge en engelsk vejledning samt benytte "film" indstillingen. Jeg har også prøvet at ændre indstillingerne for "dynamisk" men der sker det samme efter 30 min, så er de gamle indstillinger tilbage, det er lige som om at den ikke kan lagre nye indstillinger. Er der nogen der har en ide om hvad der sker, om der er noget at gøre? Hun sidder og skifter hver halve time til "film" som (som udgangspunkt) er nogenlunde. Alle bud, kommentar modtages med tak. Mvh Brian
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan vel ikke være fordi skærmen da den blev tændt første gang blev sat til "butiks mode"?
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Foss ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
Hmmmm, det ved jeg faktisk ikke, hvordan kan jeg se det?
|
|
![]() |
|
zczc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
Det er forklaret i brugervejledningen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |