|
Samsung Smart TV og Recording Service? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kolvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2004 Status: Offline Point: 296 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Marts-2016 kl. 21:22 |
Kom til en tilfældighed, til at se at det skulle være muligt at streame Recording Service direkte til et Samsung Smart TV.... Jeg har derfor ledt efter en guide eller app, der kan hjælpe med at få det til at fungere, men det har til nu været en forgæves søgning.... Er der nogen her der kan hjælpe?
Mvh. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har forsøgt mange gange uden held. Ser frem til om du får en god guide, så jeg vil sige tommelfinger op!
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Kolvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2004 Status: Offline Point: 296 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uff, hvis du ikke har kunnet knække koden, så kommer jeg nok aldrig i nærheden af det... øv!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |