|
Samsung smart tv - optage program som er startet ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Montydk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-April-2014 kl. 22:47 |
Hej alle sammen, jeg har et Samsung tv i 8005 serien og jeg har lige sat en harddisk til det.
Jeg kan ikke helt se hvordan man optager et program som allerede er startet? Nogen der kan hjælpe så vil jeg blive glad. Tak for hjælpen. |
|
![]() |
|
avemestr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-December-2012 Status: Offline Point: 104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tryk på Info-knappen. Derefter Enter-knappen. Vælg Optag.
|
|
![]() |
|
avemestr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-December-2012 Status: Offline Point: 104 |
Hvis du vil bruge Timeshift istedet, så trykker du bare på Pause-knappen.
|
|
![]() |
|
Montydk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
Super mange tak, det hjalp
Nogen der ved om det er muligt at se hdd optagelserne fra det ene tv med harddisken på et andet samsung smart tv på samme netværk? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |