|
Samsung Smart TV, smider wifi forbindelsen? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-September-2013 kl. 07:39 |
Er der nogle af jer der har prøvet dette også?
Senarie: Mit tv er forbundet til min router via Wifi Og ud af det blå smider den wifi forbindelsen Når jeg går ind under internet indstillinger og prøver at trykke på "igen" sker der ikke noget. Jeg skal helt ud og søge efter et nyt netværk og forbinde til det samme før den vil hoppe på igen? Det er slet 3-4 gange. Kører selvfølgelig med nyeste firmware. Nogle der har nogle bud? |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at skifte kanal på din router. Det sker ofte, hvis der er meget støj i signalet. Prøv evt. app'en wifi analyser på en smartphone, for at se hvilken kanal der er mindst optaget i dit lokalområde.
|
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
Det vil jeg prøve.
Syntes bare det er underligt at det kun er mit tv der smider forbindelsen og ikke alle vores andre trådløse enheder i huset? |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Opdater FW. Havde samme problem, FW Update , så var det fint igen.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |