|
Samsung SmartTV 2011 vs 2012? |
Besvar |
Forfatter | |
Steen2000
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Maj-2012 kl. 08:23 |
Hej
Er der nogen der kan fortælle mig forskellen på hvad det kan i 2011 vs 2012? Jeg skal nemlig have købt mig en Bluray eller Bluray/surround og vil have Samsung for at få adgang til deres SmartTV (som jeg forventer kan mere end mit Panasonic 2011 SmartTV). Men hvad får jeg ved at købe en 2012 Bluray afspiller med SmartTV ift en 2011 model?
|
|
Kasper Jensen
Guld medlem Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Funktioner
Tak(0)
|
Selve programpakken er det samme, men der er mere hastighed ved brugen af det, da de har opgraderet processoren i de nye modeller.
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der ikke lige nogen der kan kort fortælle hvad i bruger det til.
|
|
SVP03
|
|
Steen2000
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg købte et Panasonic SmartTV så ikke Samsungs.
Jeg bruger det slet ikke. Jeg har i stedet købt en lille AppleTV boks som jeg til gengæld bruger flittigt (med Us konto etc, genialt).
Jeg er sikker på at SmartTV bliver en succes men det er ikke klar IMHO. Nu har Panasonic ikke YouSee app'en og det kan være den er god, men Pana har SF Film og det bruger jeg ikke.
Til gengæld bruger jeg ViaPlay, DR Nu etc via mit AppleTV
|
|
Kasper Jensen
Guld medlem Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Funktioner
Tak(0)
|
Youtube, leje film, Skype mm.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |