|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
||
Prøvede faktisk at trykke på stb knappen ![]() var så inde i menuen, så frys billedet og fjernbetjeningen reagerede ikke. Efter strømmen havde været afbrudt og antennekablet frakoblet, så virker det igen ![]() Det med manglende tekster på TV2, så tjekkede jeg faktisk Sagem60 i samme tidsrum, hvor der ingen problem var. - Mystisk. |
|||
![]() |
|||
kenneth4200 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 406 |
![]() |
||
Så er det snart tirsdag :D Glæder mig til 16:9 virker |
|||
![]() |
|||
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() |
||
Tjaaa . lad os nu se......tror snart ikke meget på YouSee , før den aktuelt er i boksen , lidt til grin at være beta testere for dem hele tiden.....men rart ville det da være......oplevede i forgårs , da jeg skulle tænde boksen at den slukkede igen , tændte - den slukkede osv osv , måtte slukke den bag på for at den kunne re-boote...håber også DET bliver fikset!
|
|||
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Jeg vil nu sige, at den s/w som jeg har haft i boksen i nogen tid, den fungere flot ( jeg er YouSee-tester). Der er jo altid noget man kunne ønske sig anderledes - men der er der jo altid Redigeret af Hother - 09-Juni-2008 kl. 07:57 |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() |
||
Virker det så med upscale 16:9 via HDMI på eks. 720p eller 1080i ?
|
|||
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|||
![]() |
|||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
||
Min YouSee boks begyndte også at slukke - man tænder igen, den slukker igen - tænder for den igen og til sidst forbliver den tændt. Dette gjorde den efterhånden vær gang man skulle bruge den, det hjælp ikke at re-boote den. Nu har jeg fået byttet boksen hos YouSee og den virker fint. |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Ja, stretch - og zoom funktion fungere perfekt i det mindste på mit Pio 508 |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Carpo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() |
||
Så ser der ud til at ske noget mht. opdatering af vores Samsung HD boks. Ifølge comon.dk skulle opdateringen komme i morgen, tirsdag den 10/6. Lad os så se om det holder - men gør det det, så bliver det dejligt! Redigeret af Carpo - 09-Juni-2008 kl. 12:50 |
|||
Med venlig hilsen
Carsten www.carpo.dk |
|||
![]() |
|||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
||
Lad os om den opdatering forbedre noget væsentlig
- autozoom har været helt hen i vejret de sidste par døgn. De fleste gange skal den have manuel hjælp til formatet ved DR og TV2 - sådan er det heller ikke med Sagem60 ![]() |
|||
![]() |
|||
doit ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
![]() |
||
Jeg har fået opdateringen men lortet strækker ikke billedet selv? Hvad gør jeg galt?
|
|||
![]() |
|||
akneboy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 297 |
![]() |
||
Det skal du selv gøre på den knap der har et forstørrelsesglas på, så kommer der en menu nede i bunden af skærmen.
|
|||
![]() |
|||
doit ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
![]() |
||
øh, hvad skal den stå på? Bred? Men jeg skal ændre det hver gang jeg skifter kanal, og så går ideen jo lidt af det |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |