|
Samsung Soundbar / TV opfører sig underligt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Schytte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juni-2016 kl. 11:34 |
Jeg har et Samsung JS8005 med en soundbar HW-D570 (ældre sag) - det har hidtil fungeret perfekt med vores Waoo TV boks, så vi kunne slå soundbar til og fra efter behov.
Efter at Waoo (hos os) er bleve til Stofa, har vi fået byttet vores Waoo TV boks ud med en Stofa TV boks, og lige siden dette skifte, er anyconnect på TV'et begyndt at 'tabe forbindelsen til soundbaren'. Jeg får ofte en pop-up hvor der står at anyconnect+ har mistet forbindelsen til soundbaren. Er der nogen der kan komme med gode forslag til hvordan jeg løser dette ? Soundbaren er sat til TV'et via ARC / HDMI, hvis det gør nogen forskel.
|
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
forbind den via optisk så er der ikke de problemer
![]() |
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |