recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung Stemmetekstinput?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung Stemmetekstinput?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung Stemmetekstinput?
    Sendt: 11-Januar-2013 kl. 16:31
Hej,

Når jeg vil prøve at bruge Stemmetekstinput på mit Samsung 8-series, så jeg kan blære mig ligesom Luffe, så får jeg denne besked:

"Du skal acceptere Vilkår for serviceaftale i Smart Hub for at kunne bruge den ønskede funktion".

Okay, fair nok. Men hvor gør jeg det??? Jeg har ledt over alt, og det er sikkert mega nemt, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det?

En der kan give mig en hjælpende hånd? :) 
          
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 16:35
Er du logget ind i smart hub med en bruger ?

Inden du blærer dig foran andre, så afprøv det først. Det er nærmest en total ubrugelig feature.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 16:42
Jep jeg er logget ind, men jeg skal måske acceptere det inde på min bruger?

Ja, det er som som det ikke virker helt så godt, bare ved de almindelige kommando man kan sige, men det var nu også bare for at prøve det af. Der er ikke ret stor chance for jeg kommer til at bruge hverken stemmestyring, kropsstyring og alt det andet. Det er bare "lir"

Jeg er egentlig også lidt skuffet over, hvor dårligt kropsstyringen virker her kl. 16 om eftermiddagen. Der skal godt nok være meget lys i stuen.

Redigeret af ladiesman217 - 11-Januar-2013 kl. 16:45
          
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu